![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en tur forestående som bla. innvolverer et leg med AA JFK-LAX i business. Ser at AA har to Admirals Club på JFK (int. og domestic), og lurer på om jeg (som BA sølv) kan bruke begge? Er det noen forskjell på disse to i det hele tatt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som BA sølv kan du bruke Admiral-stuene til AA uansett billettype.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er jeg klar over, men har jeg lov, og er det fysisk mulig å komme seg til den internasjonale stua når jeg reiser innenriks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Den eneste grunnen til at loungene calles "international" og "domestic" er at førstnevnte ligger i Concourse B, som hovedsaklig har internasjonale flyvninger, og sistnevnte ligger i Concourse C, som hovedsaklig har innenriksflyvninger. Du kan fritt besøke begge, og du kan gå mellom dem uten noen fysiske sperringer eller ekstra sikkerhetskontroll.
Men jeg tror ikke det er noen vesentlige forskjeller mellom de to, så jeg kan ikke komme på noen grunn til å ikke bare gå til den nærmeste. Last edited by JonV; 06-02-2014 at 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Adgang Virgin club house | Chriscross | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 13:19 |
Trip report det sydlige Afrika.: JFK-JNB-CPT-JNB-LLW-JNB-JFK | jb1 | TripReports | 10 | 11-03-2012 13:31 |
Delta kutter JFK-CPH og JFK-ARN | haavig | Flyforum | 15 | 30-05-2011 22:47 |
JFK-KEF-OSL // VDB-KEF-JFK med Icelandair og DOT LT | jb1 | TripReports | 6 | 23-04-2011 13:11 |
JFK-CMN-CDG-JFK: tur til Marokko | jb1 | TripReports | 7 | 02-02-2010 04:27 |