![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen folkens!
Da var man midtveis denne uken gitt, og man kan konstatere at tiden flyr. Begynner å merke at ryggen begynner å gi seg, så man får se hvordan dagen går. Ellers er det de siste forbederdelsene før det blir overtid i kveld. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo, straks avreise nordover. Min kjære venn putzmeister har også noen oppdrag på OSL så man skal ikke se bort fra at "plutselig" dukker Koreans B777 og at vi "tilfeldigvis" har med kamera begge to
![]() Litt kaffebøtting og intetnett så får dagen starte. Ser ut til at været heller ikke blir så halvgæærnt helle. Ha en fin dag folkens.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö. Snart går turen til CPH, hvor OY-KBH idag skal flyve mig til NCE. Lang tid siden jeg har prøvet SAS på C-klasse, så ser frem til at se om produktet stadig holder mål med sidst.
God dag til alle ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Ruters #31E!
Andre dag i hovudstaden, heimreisedag ![]() ![]() @sirpjalle: ta vare på ryggen til lørdag er over, ellers blir dei H-bjelkane tunge på meg..... Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Etterhvert tid å å komme meg ut da det står heldagsmøte, med etterfølgene middag i Hønefosstraktene på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er man fornøyd med at man omsider fikk opphavet trygt hjem fra syden etter et litt ugrei tur. Hjemreisen kom en uke for tidlig etter at reisebyrået ringte meg mandag og fortalte at "deres mors leilighet skal pusses opp imorgen klokken 09:00".
Tror ikke jeg skal anbefale akkurat dette byrået videre. Vel, vel. Tid for arbeid. Ha en fabelaktig dag. Med eller uten 777
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Qatar dag i dag, gleder oss til noe nytt. Ole B har begynt å titte på småjenter og gleder seg også. Han har sett QR reklamene på Sky og CNN og har nevnt SQ til meg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Phuket. Artig grillaeanse går. I dag sent oppe og bare Starbucks besøk før jeg fant hotellet igjen. Hoven fot og resten må få litt hvile i god seng. Så blir det vel full sjømatpakke til kvelden igjen. Siste dag i morgen, før det bor videre til Yangon fredag. Håper virkelig 2,5 t connection i BKK er nok. God onsdag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God formiddag fra Oslo, omsider tilbake på jobb igjen men skal ferieturene finaniseres så har jeg ikke et annet valg..
![]() Ellers lite nytt å melde, jetlagen henger fortsatt på så det blir en rolig kveld. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett - god formiddag fra Oslo. En pils i går ble til altfor mange og har effektivt bare sovet 4 timer i natt. Men formen kommer seg etterhvert og drikke masse vann og spise osv hjelper definitivt. Så nå må jeg lese til statistikkeksamen, greide å stryke på en oppgave som var helt grei, men likevel misforsto jeg totalt tydeligvis. Ellers gleder jeg meg over at stipendet har gått inn på konto og håper jeg får husleie for mars snart. Da skal den betales med en gang. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reidar i fremste kabin? Da legger jeg i så fall inn en Viking Lotto i dag. Det er en grunn til at utrykket "Reidar-klasse" ble født
![]() God onsdag fra FedEx. Sola skinner, og dagen ser ut til å skulle gå greit. Gratulerer også learjet med ny fiskebil i dag. God onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Her har man rukket å vært på besøk på jobb,trillet tur,spist lunsj og bakt popcakes til den store 1-årsdagen som er upcoming ![]() Ha en strålende dag folkens. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Vancouver, herlig med jet-lag og grytidlig opp om morgenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God rett før midnatt fra Spania!
Her er man på sykebesøk hos sin gamle far som er plassert på et sykehjem her nede. Og ærlig talt mener jeg bestemt at sykehjemmene her nede er mange ganger bedre enn sykehjemmene hjemme. Makan til god service har jeg sjeldent sett. Varme måltider både til lunsj og middag. 4 retter til middag. Det var både salat, suppe, hovedrett og dessert. Imponerende. Middagen ble laget på sykehjemmets eget kjøkken og var så fersk som det kan bli. Heldigvis stor omgangskrets her som er på daglige besøk. Selv må jeg reise hjem i morgen, med en god bevissthet om at alt er tatt vare på og er i de beste hender. I morgen venter hjemreise via ALC, MAD, CPH før KRS venter etter 14 timer kl 22 i morgen kveld. Måtte Mr. N. Obody bli min seatmate på alle flightene! ;-I) Fortsatt god aften ønskes! BF.cool2 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdags morgen fra America Airlines Center | Farmer | Flyforum | 6 | 23-09-2015 10:15 |
God onsdags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 28 | 07-09-2011 21:54 |
God onsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 25-08-2011 01:35 |
God Onsdags Morgen fra Nordvestlandet, det er Crew Change dag! | LN-REF | Flyforum | 15 | 11-08-2011 03:50 |
God onsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 20-10-2010 17:31 |