![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Onsdags Morgen fra Nordvestlandet, idag er det er Crew Change dag!
Så da blir det å fly fra Ålesund til Bergen med SAS sin B737-600 (LN-RCW), videre til Aberdeen med Widerøe sin Dash8-400 (LN-WDF) og så Eastern Airways sin Saab 2000 til Newcastle... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra Asiana sin first lounge i ICN. Turen går med United til NRT i first (oppgradering var tilgjengelig mot betaling fra business).Synes denne loungen her virka noe stusselig, men er vel fordi jeg bruker den som er i concourse A og ikke i hovedbygget som sikkert er mye bedre.
De inkompetente fjolsa i innsjekkingsskranka hevdet at jeg trengte visum til Japan, men det løste seg etter en telefonn. Trodde de hadde en database for slikt.. Samtidig studerte de mitt amerikanske studentvisumet nøyere enn bildesiden i passet. Merkelig. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Tilbake på jobb etter ha vært hjemme med sykt barn i går. Kan ikke skryte over været gitt. Pissregn som kommer i byger. Blir vel ikke til at jeg får malt ferdig denne uken heller da! ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Løkkeveien...hvor etter kraftige regnbyger tidligere solen nå skinner - travle dager i prosjektet ble sittende til midnatt i går med arkitektur. Ha en flott dag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo...hvor det virker som sommeren er over. Flott opplevelse hos Alex Sushi i går, og var også i det litt mer vågale hjørnet og spiste både kråkebolle og hvalcarpaccio. I kveld blir det å kose seg hjemme med litt god mat og drikke, så må en tur innom Centra etter jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Møkkavær har vi hatt i nesten hele sommer og denne dagen er ikke det spor bedre. Bare å hyle innpå noen kopper kaffe så dagen får begynt. Herlig sommer ja.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Er bedre å ta en telefon å sjekke slikt, siden de (tydeligsvis) ikke har det tilgjengelig på sin data. SVETHO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Senator-loungen til Swiss i Zurich. WLAN-nettet her går opp og ned fortere enn trusene kvadraturen i Oslo... men straks bærer det på hvalsafari.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morn fra Crickelwood i London! Dag 3 byr på enda mer sightseeing, og opptøyene holder seg heldigvis unna oss. Eller, vi holder oss unna dem. Overskyet! Trives veldig i denne storbyen, og har allerede planer om ny tur
![]() Ha en fin dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
Trøtt i trynet idag, noe jeg ikke er helt alene om ser det ut til da kaffemaskinen snart går tom for næring.
Pisskaldt og vått ute, frister å ta en tur oppom NMJ etter jobb og bygge litt på anlegget ikveld. Prøv å ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mornemorn fra Kvinnan Camping! 45 mil i bil i går, så godt med mye søvn. Idag går turen videre herfra og opp via RRS, Tydalen for å ende opp ved TRD. Får se om jeg finner meg campingplass i natt også, eller om det blir en kjølig affære i telt.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra vakre Helsinki! Nyter livet på kafé på Esplanaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ja snakk om å være inkompetent fjolls. Sikkert første dag på jobb eller noe sånnt. For enhver på innsjekk i ICN burden jo kunne på rams at norske borgere (hvis du er det), ikke trenger visum til Japan. Og sånnt er jo tull å sjekke opp. Det eneste de risikerer er å få deg i retur (hvis visum var påkrevd, og du ikke hadde det), og å få en bot på ca 20.000 kroner. Merkelig, jaja. Ellers er det tilbake på jobb etter å ha hatt fri et par dager. Har syklet mye de siste dagene, og er ør i hele kroppen. Deilig å komme seg på jobben og slappe av litt ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er man tilbake på jobb etter en deilig dag i Danmark i går. Hadde med de håpefulle til Fårup Sommerland. Deilig vær og god temp var det, og så fikk man jo handlet litt underveis. Gjorde et røverkjøp på Superbest i Hjørring. 2 flasker Amarone Villalta som koster 290 kr stk på polet; 2 for 250 kr der. Det er da man ergrer seg over norske tollkvoter.
I dag er det kontortjeneste før det blir laaaangt møte i kveld. I kveld blir det dansk rugbrød med dansk pålegg til kvelds! Glær mæ! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Dog sa ble jeg grillet mer i den japanske immigrasjons og tolkontrollen enn det jeg ble i USA. I USA var det bare et par enkle sporsmol, men her ble det mer detaljert gitt. La forresten merke til at jeg tok ut hele 100k YEN I gar. Sjekka valutakursen naermere na og fikk meg et lite sjokk. Hehe. Trodde JPY var omtrent like mye verdt som KRW, men der tok jeg grundig feil gitt. Jaja far veksle det tilbake til NOK nar jeg kommer hjem, for hadde vaert greit a ha noe av det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 15-02-2012 23:59 |
God onsdags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 28 | 07-09-2011 21:54 |
God onsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 25-08-2011 01:35 |
God Morgen fra Nordvestlandet! | LN-REF | Flyforum | 5 | 09-05-2011 17:50 |
God onsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 20-10-2010 17:31 |