![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Av alle steder sitter jeg sammen med med sånn cirka 20.000 andre i Dallas og venter på at Garth Brooks skal entre scenen. Greit med noen varierte musikkinputs for heavyrock og blueshjertet mitt;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Frokost er alt inntatt og nå går det i ymse dyrelyder. Om ikke lenge får mor ta over så jeg kan komme meg på jobb. Foreldremøte i kveld, så får vel dodge unna alle forespørsler om verv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - passe temperatur - opphold og nytraktet ALI kaffe
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her skulle en egentlig vært på Hell Bil med kjerra nå, men når enkelte har påtatt seg ekstrajobb denne dagen så må timen flyttes til neste fredag....kan vel si at det ikke gror renholdere på trær her i kommunen, nåvel..ekstra cash trumfer alltid ting som kan flyttes noen dager. ![]() Semifinale i cupen mellom Rosenborg-Stabæk i kveld, men før den tid må en vel finne på noe å gjøre siden dagen var satt av til konkrete planer. Ha en ekstremt god dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Tegner til å bli en fin dag -regner med det blir en liten treningrunde med styrke dag -eneste jeg gidder å planlegge ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Tidlig på kontoret i dag og får håpe dagen forløper uten større viderverdigheter. Etterpå blir det å småpakke litt for morgendagens Whisky Tour til Skottland, den fjerde i rekken på fire år. Flyr inn på Aberdeen og så blir et litt vestover, mot Balmoral og et Royalt destilleri rett ved. Så settes kursen mot Perth for overnattinger, og så er det et par andre destillerier som skal besøkes, blant andre Edradour. Gode spisesteder er også booket, så alt ligger godt til rette.
Ha en en fortreffelig onsdag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra T-baneland!
Quote:
Selv har man booket litt ymse siste dagene. Palais de la Méditerranée i Nice under 'Pinmeat meets the Riviera', er nok den mest ekstravagant bortkastede av dem. akevitten tar hånd om det. Two nights to go, og så er det jobbehelg! Juhuuuu ![]() Ha en kulørt midtuke!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 15-02-2012 23:59 |
God onsdags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 28 | 07-09-2011 21:54 |
God onsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 25-08-2011 01:35 |
God Onsdags Morgen fra Nordvestlandet, det er Crew Change dag! | LN-REF | Flyforum | 15 | 11-08-2011 03:50 |
God onsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 20-10-2010 17:31 |