![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Forblåst i dag og gitt. Nuvel, nå er et forummedlem avlert på Sola og man er kommet seg på jobb og ta ukas innspurt før det er helg. Litt forbanna enda, etter at jeg så i går at noen drittunger har prøvd seg å dirke/hamre seg i inn i bilen via låsylinderen da den stod alene kvelden før på verkstedet. Blir vel en telefon til tryg i løpet av dagen tipper jeg. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Tidlig morgen her i dag. Ene ungen våknet 05:30 og er i tillegg blek om nebbet. Det betyr ingen skole og hjemmedag på far. Men en løpetur må en likevel prøve å få til i løpet av dagen.
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Sola International Airport
![]() Retter ei stor takk til min privatsjåfør som stilte opp med å transportere meg til lufthavna ![]() ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Møter i sentrum før lunsj, deretter til kontoret for noen flere møter. Invitert i en bursdag ikveld, så da ble det en god grunn for noen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kollektiv!!!
Grunnet at prosessen med å selge unna biler gikk raskere enn planlagt så er det kollektivt til jobb for første gang på tolv år. Kona veddet på at jeg kom til å snike meg inn i en drosje.. ![]() Første dag med jeans på jobb også... blir nok en del pepper i dag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God fredagsmorgen! Gikk til køys litt tidligere igår for å være opplagt idag, og ikke overraskende så fungerte den oppskriften.
![]() I kveld venter årets første flytur, det blir bra! Ha en fin dag ![]() Finnes alltid en grunn til øl! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Conrad Centennial SIN ...Ole B er så glad, han møtte Conrad bjørn av samme størrelse på rommet og i badebalja en Conrad badeand.. Vi alle stråler av lykke..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Litt treg morgen idag. Det er tross alt fredag. Men man får begynne å tutle seg inn mot kontoret snart, så man rekker lunch. Det pleier nemlig å være kake på fredager.
Bjørner er sinte Elefanter er grå Dovendyr er trøtte Kom arbeidslyst og treng deg på
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
For en fredagsmorgen!
Snøen har lavet ned i hele natt her, så det var nokså kaotisk på morgenen. Fjernet masse snø før jeg kunne komme meg avsted. Men heldigvis var hovedveiene greit brøytet, så kontoret er inntatt, og dette er nettopp en slik dag hvor jeg er veldig glad for at jeg jobber innendørs. Deilig med helg skal det også bli. Ikke noen planer, så da tar vi det som det kommer. Et par glass og litt god mat blir det nok iallefall. God helg, både med og uten snø! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen! I dag skal det pakkes koffert før avreise til den vesle byen ute på prærien i morgen tidlig. Har jeg lyst? Nei! Må jeg? Ja! Men turen blir helt sikkert bra så snart jeg er gjennom sikkerhetskontrollen på MJF. Ha en fin dag og fin helg alle flypratere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra et forblåst barteland
Første dag i pappaperm..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra tigerstaden. Torsdagspilser har en tendens til å bli litt langtrekkende så jeg føler det litt, ikke helt optimalt, så studerer hjemme i dag og litt indretjeneste. Fredager på studiestedet har en tendens til å bli bare fjas uansett, forrige fredag endte vi bare opp med å spille Battlefield 3...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata. 3,5 time til på jobb så er det nok en gang helg. Og den startes som seg hør og bør på Lompa.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura. Straks klar for avreise til FedEx for siste gang denne uka. Litt "rar" uke, når man er eneste av de vanlige kollegene som er igjen oppe på OSL. Til gjengjeld har det blitt kun kontorarbeid, og litt tidligere arbeidstid, så sånn sett har det vært en grei uke. Vi får se hvor lenge man må holde på sånn.
God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra TOS, skyfritt og soloppgang, men en sur og kald vind fra sør http://weather.cs.uit.no/.
Helga må plutselig brukes til oppstart av et lite oppussingsprosjekt på hovedsoverommet da Møbelringen meldte at nyinnkjøpt seng var klar til å hentes litt før det vi hadde planlagt ![]() Ellers kan det nå godt komme litt snø her også snart da jeg er lei stålis og strøsand/grus overalt, kan du ikke skuffe noe hit opp "Biz"? Hvor er det forresten blitt av Polaris sine oppdateringer da, er hun blitt helt fortapt i forelskelsen i snøen i sør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra snøfyllt OSL.
Her snør det, så det ser riktig så trivelig ut. Sitter med siste forberedelser av morgendagens flight. Og får håpe at mine iskalde beregninger slår til. Slik at man får med seg alt... Ingen store planer for helgen. Blir nok aller mest indretjeneste og slikt er jeg redd for. Ønsker alle en god fredag og trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Smøla!
Nok en dag med 40 i feber og sofakroken. Må vel finne fram noe Ice Pilots o.l tenker jeg ![]() Ha en bedre dag!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Siden jeg skrev tidligere idag at jeg skulle raske meg til jobben så jeg rakk lunchen og fredagskake regner jeg med at dere alle har vært veldig spent på om det gikk bra.
Sannelig rakk jeg ikke frem i tide og gikk optimistisk og glad til kantina sammen med de andre. De påpekte at jeg hadde snakket veldig mye om kake i uken som hadde gått. Men tror dere ikke at når vi kom frem til kantina så var det IKKE kake? Oh, forferdelse. Kollegaene mine innfant seg enkelt med det, mens jeg har lært av elefanten. Om noen nekter deg kake, så skal du ikke gi deg med det første. Så jeg spurte rett ut om det virkelig kunne stemme at de ikke hadde kake. Det kunne de sa de. Det var da jeg ble virkelig oppskjørtet og sa at "jammen jeg har gledet meg en hel uke til kake". "En hel uke?" - spurte hun. Jeg nikket. Og da gikk hun i kjøleskapet og hentet kake til meg. De hadde ett stykke kake. Takk og pris.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Elefanten har definitivt noe å lære bort. Ref hans lille "meningsmåling" på FB, om han skal ta gjemmekontoret i sofaen nære brusen, eller i skuffen der han kan gjemme seg for telefoner og mail. Jeg kom nettopp i skade for å ta en telefon, og damen i andre enden snakket sånn som flyvertinnene til BA (engelsk). Sånt får man BAbstienser av. T-68, bare nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 30-11-2012 16:09 |