![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Jeg tror det snør, det er iallefall hvitt det lille som kommer nes, og som ligger i veikanten. Så jeg tror jeg er glad for å være på jobb nå, enn å sitte og banne og steike sammen med de andre som skal på jobb rundt halv åtte.... ![]() Nuvel, ha en fin en! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som det snør på Bryne også.
Godt det "bare" er halv dag på skolen i dag. I helga skal det avslappes maksimalt! Kanskje jeg til og med får presset inn litt plane-spotting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
TFIF. På vei til jobb for en siste innsats denne uken. Halve dagen går med til et eller annet kurs. Julebord med gutta i kveld....regner med jeg ikke er helt edru når jeg kommer hjem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Harstad. Dagen går med til et par møter i byen og et på Evenes. Ellers skal dagen brukes til å feire seg selv!
Ha en flott fredag og helg!
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen!
-6 grader i Skaun, men snøen glimter med sitt fravær gitt.. Bare kaldt, men med hjemmekontor og fyr på peisen skal nok dagen gå unna! Reisefri i helgen, skal ha "guttas julebord" i morgen, så regner med søndag går med av seg selv i køya.. hehe. Ha en god helg alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra Ullevål!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra DXB hvor det regner i dag?!?!??
Her er det langhelg og fri hvor feiringen av UAE national day feires på en ydmyk og diskré måte som bare Emirater klarer ![]() Nå er det bort på Al Qasr og hente tysker-vanen til fruen som ble glemt igjen i går etter en gladmiddag med innflydde venner. (Tre gullkort-veteraner som var meget fornøyde med Norwegian flighten ned) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Et hvitt dekke har lagt seg ute i natt, men ikke nok til at man må måke! Månedsrapportering og reiseoppgjør i dag, finner motivasjon i at neste fredag settes kursen til Dubai for en 10 dagers.
Happy helg folkens ![]()
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Mårn mårn fra Trondheim
Her er det månedsoppgjør og jobb over ei lav sko.Mye penger i omløp.... Ikveld blir det å bare være hjemme å ta seg av ei hanglende konemor og to syke barn....ja ja -skal klare en konjakk el.to ![]() ![]() Ha en flott fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Verven. Våknet opp til et snøkledd landskap i dag morres. Ikke akkuratt til jubel...
Om ikke det var nok så sitter jeg på jobb og ser ut i lufta pga SAP er nede den dagen jeg trenger det mest i måneden. Festlig med slik Citrixløsninger :/ Last edited by killbox; 30-11-2012 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Juhuuuuuuuuuuuuuu! Det er fredag... Det er fredag.... Hepp hepp hepp!!!
En fredag på kontoret. Kake til lunch. God øl og noe skrot på TV til kvelds. Fri imorgen. Dææven Bættre. Wooohoooooooooooooooooo! Mangler bare at Holly Madison står og koker en stek på kjøkkenet. Ha det omtrent like fint. Mvh Fnatheimsbråten
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredag fra det Sørlandske!
Her meldes det om minus 5 i dag og bare lettskyet. Skal visst bli relativt fint vær i helgen om man ser bort fra frysegradene. Trøtt som en strømpe! Merker at 5-6 timers søvn nettene i uka ikke er helt tilstrekkelig. Satser på å få sovet ut litt i morgen før man starter kjøkkentjenesten for morgenkveldens juleselskap. I kveld venter julemiddag på Bølgen & Moi med styret i borettslaget. Skal vel sørge for å betale med EB Mastercard for å sikre triple poeng. Ja, dette kortet skal vel brukes hele helgen ja! Synes at jeg har hørt den fra Demses et par ganger tidligere denne uken! ![]() Quote:
![]() ![]() Og for å avslutte med legendariske Gino Valentes ord: God elge! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good fredag. Noen timer jobb før helg. I likhet med der Fnate jobber, er det visstnok kake der jeg jobber også, siden en kollega fyller rundt tall i helga. Han lovte hvertfall i går at han skulle ha med kake i dag.
Lite planer for helgen, bortsett fra å stå opp litt tidlig i morgen og prøve å få tak i en konsertbillett, og deretter booke litt flighter om alt går som det skal. Bruuuuuuuuce!!!!! God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nittedal. Her er man hjemme på 4 dagen. Time hos legen om ikke lenge så man kan få dibbeltsjekket skiten og få seg en sykemelding for dagen.
En noe frustrert frue dro på jobb i dah tidlig med litt feber. Livredd for at hun er smittet... Passer veldig dårlig når hun skal på julebord i helgen med sin nye arbeidsgiver. Øndker alle en flott dag og trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Ørsta! Fint vær ute i dag. De neste timene blir tilbrakt på skolebenken, senere blir de en tur ut å fly med Widerøe til Sogndal og videre til Gardermoen, så nå nærmer de seg helg!
![]() Ønsker alle en flott fredag! ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo, i motsetning til folk her tok man både kake og øl igår, da man tross alt var ferdig med 1/3 eksamen da. Dagen i dag går nok med til Far Cry 3, og så har man en slik entrecote man skal prøve å tilbrede på hybelkomfyrern i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Fnate:
("Mangler bare at Holly Madison står og koker en stek på kjøkkenet.") Hun står gravid i 2 etg på Planet Hollywood i Las Vegas og avslutter showsesongen sin hun.. Spørs om noen har hatt henne på "koking av stek" før deg... hehehe God helg! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() ![]() MMmmm... Gulrotkake ![]() Den går vel som sunn når det er gulrot i den, ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra et allerede mørknende Mosjøen. Her står kveldsvakt for døren. Veldig pasende etter gårsdagens haraball i WIAS-baren, hvor vi og deler av flyplassfolket koste oss både med kake, lokale reisebyråagenter og sterkere saker. Tungt å stå opp for enkelte av kollegene, men jeg kunne sove helt til fredagsmøtet.
I dag var det vafler til lunch - en luksus jeg ikke opplever for ofte! Yummmmy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gud hjelpe den så helt sinnsykt digg ut.......... Vrææææl, dån, besvim...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 25 | 28-01-2012 17:41 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 13 | 20-01-2012 20:58 |