![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Javel? Skal sei? Det er fredag og det er helg om noen timer. Blir ikke feil det for en gammel skrott.
Kjenner at jeg trenger en kaffekopp til før det er på tide å ta seg en runde med forum og finne ut mer av det nye servicekonseptet og fjerning av biz på Europeiske ruter som P4 sier at SAS har ymtet om... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God palmefredag. Alt på plass på jobb, og satser på å få unna mesteparten av backloggen før det bærer til fjells. Itillegg blir det besøk til visumkontoreg da det ryktes jeg nå kan få igjen passet mitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God fredag - Julio utsatte konserten med 24 timer fordi trompetene hans kom forsinket. Det taklet vi elegant med å bælme pitchere med margaritas som har gitt en flott skallebank for dagen.
Svigersøstrene hadde bommet på kalenderen så flyet hadde gått 24 timer før planlagt så nå er det Heffner dag på stranden. Litt groundhog day med ny avskjed i kveld etterfulgt av nytt Julio forsøk :-) http://www.contactmusic.com/news/jul...mix-up_3568063 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Grorud, solen skinner og det sorte gull er på vei ned halsen i store mengder for å sette i gang maskineriet slik at jeg kan avrunde den siste "normale" arbeidsuken på hellige tre uker. Takke faen for helligdager!
![]() Men ellers blir det nok hjemmekveld da filmaraton er på planen, også en grei anledning til å rydde litt i diverse skap og hyller hjemme slik at det blir mer plass etter taxfreeinnkjøpet til lørdagen på Stena Saga. ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God strålende morgen fra Sola. Som antydet, en strålende men dog kald morgen her på Sola, kaffe er av gode kollegaer allerede servert meg to ganger inne på kontoret, lurer på hvordan jeg har gjort meg fortjent til en slik gest.
En hektisk uke er over, så nå sitter jeg her å blomstrer mens det suser fly like forbi kontorvinduet mitt "on final" mot 18 på Sola, du verden så bra. (De flyr litt begge veier her i dag). Til dere alle, ha en fantastisk fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Har ikke turt fortelle elefanten at SAS fjerner fnatness class enda. Han har uansett dratt dyna godt over hodet og skal ha hjemmekontor. Da er det siste dag før 10 dager påskeferie. Det skal bli yderst fenomenalt!!!! Ha en strålende dag alle sammen.
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En ting preger dagen i dag - påskeferien er i gang, ha en fin dag!
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Happy holidays fra gate 58A på OSL. BA klarte å kansellere et fly i går kveld, så her va d mildt sagt kaos ved innsjekk i dag med to fulle fly. Mine bagger kom heldigvis igjennom og jeg ser frem til en flott flytur til LHR, og deretter videre til YVR et par timer senere.
Skal ærlig innrømme at det er litt spesielt å fly uten status (fikk EBG for 1 måned siden - hadde ikke regnet med det! Da ville det nok også blitt AC :P). Anyway, blir gøy med World Traveler Plus på LHR-YVR strekninga, har 11k med "evig" benplass alle de 10 timene! God påske, hvor enn den måtte bringe dere! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra Tananger
Her er man klar for helg, reise og påske ![]() Solen skinner, og det er kjølig ute. T-3, hvis LH ikke kansellerer flightene mine ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God formiddag fra FBU. Her skal man ha et par møter til før man setter kursen mot Kjøpesenteret på Jessheim, sammen med resten av Norges befolkning. Legger inn litt ekstra slack idag. Frykter at det kan bli litt kaos der oppe. Flyr til KRS, og det flyet var utsolgt tidlig denne uken. Så det blir nok trangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Kristiansund! Akkurat levert og redegjort for semesteroppgaven i nyere historie! Den norske handelsflåtens virke og betydning for 2. verdenskrig. Nå blir det en bedre lunsj, siden påska kakker på døra og både semesteroppgave i historie og særemne nå er levert.
Ha en flott dag godtfolk!
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag,fredag og påske
![]() Her skal man begynne å hive bags i bilen,hente folk og fe og sette kursen mot Fosenlandet og hytta til svogers. Dere får ha en flotters dag og gooood påske ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God etter lunsj fra Oslo havn.
Morgenflyet inn fra KRS i dag. Lykken er en 3 seter for meg selv. Tviler på at jeg får det på returen i ettermiddag. Satser på at de fleste tar bilen opp i fjellet slik at det store kjøpesenteret der oppe ikke er så overbefolket. Men time will show. Rett hjem og videre på neste jobb. Hurramegrundt! Gleder meg til å sove lenge i morgen, og få marinert seg litt i sterk drikke!! Glad påsk! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Argh!! Hva er det med folk? Hvis du skal sende noe til et annet land, og transportselskapet sender deg et fraktbrev - er det ikke da meningen at man faktisk skal fylle det ut sånn at transportselskapet faktisk vet hvor pakken skal? Eller skal den bare legges på blank, sånn at transportselskapet må gjette?
Snart helg, og det gleder jeg meg veldig til!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Tjallabais ... egentlig er det godt at guttungen har fått lappen - det betyr at jeg kan ta en lur etter å ha fått dyttet ham ut døra og inn i bilen. Ikke så godt å måtte stå opp for andre gang, imidlertid. Velvel - en ny kopp kaffe fikser kanskje det ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Paloma Blanca & Maria Bonita fra Chicago (for de som ikke vet, ett par Julio laater.)
Maa innroemme at dersom jeg hadde vaert i Dubai, hadde jeg tatt turen med deg. Mr Caravelle. Uken fra helvete er heldivis snart over. Hjemturen i gaar gikk heldigvis paa rute. Ett moete med UA staar paa tapeten kl 1330, deretter er det klart for helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Digg start på påska! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Du fikk upgrade uten status? Du verden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
(Har du BA-kort så husk sjekk kontoen etter turen, hender det blir kluss med godskriving av mil når de har gjort slike ting. Ja, du skal bare få for Y+)
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Cancun. Akkurat ferdig med frokost. Nå er det stranden neste. Innsjekk i ettermiddag til morgendagens AA og BA-flight, så jeg får vel sjekke på nytt om det er lagt ut nye seter for oppgradering. Har vært dårlig til nå.
Kan bli en spennede lunsj i dag, ettersom jeg kjeftet opp kelneren i går for at Habanerosausen var for pinglete... Jadda, slik går nu dagan! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 30-11-2012 16:09 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 25 | 28-01-2012 17:41 |