![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,812
|
![]() Quote:
Hvilke konsekvenser det vil have, kan jeg ikke umiddelbart gennemskue, men hvis man vil lempe på kravene for at benytte Go, hvad er pointen så med at have "terminalen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Hva er begrunnelsen fra CPH om at flyene må ha vingespenn på mellom 24 og 36 meter? Jeg kan skjønne den øvre grensen, men hva med den nedre grensen?
Det kan neppe være det store problemet med å differensiere GO fra resten av CPH i forhold til krav, så lenge disse kravene ikke er ad hoc og vanskelig å rettferdiggjøre rent objektivt. Av de tingene som er nevnt i artikkelen så er det, slik jeg ser det, kun dette med nedre grense for vingespenn som virker litt tilfeldig. Last edited by TOS; 21-12-2011 at 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2011
Location: Oslo
Posts: 321
|
![]()
Da ekskluderer de kunder med mindre fly og færre passasjerer. De er sikkert avhengig av et betydelig volum for å tjene penger på Go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Dette ligner på Ruters (offentlig transport i Oslo) sine spesifikasjoner om busser som må være mellom 18.73cm og 18.74cm.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,393
|
![]()
CPH Go ligner mer og mer på et tullete prosjekt som aldri burde ha blitt bygget
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]() Quote:
![]() (Forøvrig er kravet på Oslo Syd 18.75m, +/- 10mm (mao 18.74-18.76)) Sporer tilbake: hvordan kan "eldre bagasjeanlegg" være konkuransevridende? Transfernekt og vingespennsminimum kan jeg skjønne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CPH nedlægger Terminal 1 | Fysikeren | Flyforum | 6 | 07-08-2014 21:59 |
Norwegian får flere klager enn SAS | Fnate | Småprat | 12 | 24-05-2012 08:54 |
CPH planlægger Terminal 4 | PP | Flyforum | 5 | 05-10-2006 11:14 |
CPH- BRANN TERMINAL C | SQ 777 | Flyforum | 5 | 20-08-2006 14:02 |
DM bliver i terminal 3 på CPH | Jan | Flyforum | 0 | 22-02-2005 08:57 |