![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann!
Har stukket hjem på ferie for å jobbe inn noen penger og kose meg med Melkesjokolade, pinnekjøtt og masse annet god julemat! ![]() ![]() Knipset noen bilder underveis, her er de! Får begynne med noen bilder fra en kveldstur rundt Hillsboro Området ![]() ![]() Tidlig Fredagsmorgen er eg klar for tur ut fra PDX ![]() Sovnet ganske kjapt og våknet opp igjen en eller annen plass langt uti hutti heiti ![]() ![]() Morsomt å se terminalen hvor første Alene Hjemme filmen ble spilt inn, hvertfall ene scenen, svær flyplass! ![]() Og med 7D og 10-20 ![]() Flighten min inn som skulle ta meg videre var en Halvtime forsinket, noe som gjorde det veldig spennende på Newark, hvor eg nådde flyet mitt med 3 minutt ca ![]() ![]() Liten, større størst! ![]() Stooort! ![]() Chicago ![]() Landet på Newark og passerte denne BA maskinen med noe spesiellt livery. ![]() Resten av turen gikk stort sett i mørket, så det var det eg hadde for denne gang ![]() Vi snakkes og God Jul! ![]() Mvh Tommy
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er en glede å se bildene dine
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må si meg eni med Stein der ja
![]() kjempe bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Fantastisk bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastiske bilder
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke bare en BA-maskin med spesielt livery - det er en Open Skies-maskin. De eies av BA, og flyr med kun Business-seter mellom Paris og Newark.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder dette. Liker virkelig det jeg ser, må skrøyde og ha en god tur hjem igjen
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder,og velkommen hjem Tommy!
Vidar
Kaffe er viktig ! <a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?usersearch=133386" target="_blank">My photos on airliners.net</a> <a href="http://www.airpics.net/results/sKeywords/vidar_ringstad" target="_blank">My photos on airpics.net</a> <a href="http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/search.php?tag=Vidar+Ringstad" target="_blank">My photos on planespotters.net</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er ferien redda
![]() Herlige bilder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fin liten bildeserie - du får lade kamerabatteriene i julen så vi får flere bilder fra derover i 2012!
Quote:
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Takker ellers for masse kjempehyggelige tilbakemeldinger, liker det! ![]() ![]() God Jul! ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Jeg forsøker meg med Des Moines, Iowa - skal sjekke når jeg flyr motsatt vei hjem til Portland på Julaften
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har Ryanair tatt juleferie 1 juledag. | Tarzan | Småprat | 5 | 28-12-2015 02:25 |
Juleferie 2013 - gode tilbud? | Pedersang | Reiseforum | 6 | 26-09-2013 08:36 |
Hjem på juleferie med Turkish Airlines fra det dypeste Afrika. | jb1 | TripReports | 11 | 12-01-2013 10:43 |
Flyene på OSL tar ikke juleferie | findus | Bilder & foto | 14 | 27-12-2010 22:54 |