![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kunne tenke meg en tur til et varmt sted langt unna mellom jul og skolestart på nyåret. Er jo veldig få arbeidsdager i år, da julaften er på en tirsdag.
Kommer det gode tilbud snart, eller er det best å booke så fort som mulig? (Eller burde jeg ha booket allerede?) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Jaaa, det er fortsatt mulig å komme seg til Bangkok i jula for ca kr 8.500,- med f.eks. SAS eller Qatar. Gode tilbud med avreise rett før jul og med retur rett over nyttår kan du nok glemme... 15. desember til rett over nyttår er gjerne "black-out" perioder for kampanjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
For best mulig priser i økonomiklasse til varme destinasjoner rundt årsskiftet bør man booke før folk får feriepengene i juni. Dette gamet har jeg vært med på mange ganger.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har da også begynt å tenke på at julen nok kommer en gang i desember også i år.
Spørsmålet blir dermed: har noen tips på en bra *A destinasjon (gjerne SK) med et hyggelig CC hotell for en ukes juleferie for to voksne og en gutt på 8? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Dubai har jo flere Club Carlson hoteller i ulike prisklasser. De har også Parkinn og Radisson blu ved siden av hverandre i Abu Dhabi. Lx, lh, tk og Os er alternativer dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Spørs nok litt hvor du skal.
Men skal du for eksempel til Asia så mener jeg nok du burde ha booket for lengst. Deler erfaring som skrevet lengre opp med at jul og nyttår bør bookes tidlig. Vi har selv pleid å booke Jula i April/Mai/juni og har god erfaring prismessig med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Voloeta - tilbud og gode priser | Tjab | Reiseforum | 0 | 16-03-2016 19:06 |
Jetsetter.com - gode tilbud på gode hoteller | Molinari | Reiseforum | 9 | 19-06-2011 15:50 |
Gode tilbud januar-juni | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 12-11-2010 19:44 |
Og nå kommer gode AY tilbud ! | SQ 777 | Reiseforum | 14 | 23-05-2009 20:00 |
Gode tilbud fra BA | OEH | Flyforum | 8 | 10-03-2007 07:05 |