![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Fikk et kaldt gufs i dag da jeg luftet bikkja. Haglbyge..... ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Dama påstår jeg luktet gammel fyll, men hva vet hun om det? Jobben kaller, men mistenker det blir mer enn en kopp kaffe idag. I kveld er det på han igjen, med julebord med jobben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ggg'morgen fra Mosjø'n! Her er det kaldt, blåsigt og vått .. satser på at de små grønne ikke lar seg affisere slik at jeg kommer meg uproblematisk ned til OSL i kveld. Foreløpig er status 100% kansellering av morgentrafikken ..
Oh well - alt årner seg for den kjekke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Litt redusert i dag...
Takk for et hyggelig lag i går. Benytter også anledningen til å gratulerer Someone som ny leder i Flyprat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Troinnhjæmm !!
Her snør det kliss-klass og kaldt er det f*** meg også.... ![]() Deilig at det er fredag heldigvis ![]() ![]() Ble den lykkelige eier av en iPad igår , så nå koser jeg meg med utforsking av denne..... ![]() ![]() Ha en strålende fredag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Good morning. Her er det travelt, måtte løpe inn i taxien og avlyse et møte før jeg måtte ut døren og inn i er annet møte på hovdedkontoret. Jaja bedre en ingenting så når er det snart møte igjen, før fest i kveld ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredda mårra fra Sørlandets perle også!
Her var det is på bilen og glatt på veien i dag morges. Tydelig at det er på tide å legge om til vinterdekk nu. Skal bli deilig med helg nå ja. Ingen planer for helga, annet enn å hente seg litt inn igjen. Føler meg ikke 100% restituert enda, så det skal bli greit å slappe litt av og ikke minst sove lenge om morraen. O well. Kanskje man skulle prøve seg på et ![]() ![]() ![]() God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Nærbø.
Her sitter jeg på kontoret med en dundrende hodepine.. Årsaken til dette ligger i gårdagens 18 timers arbeidsdag, der hovednæringskilden besto av absurde mengder kaffe, uante mengder pølse i brød og en corona på toppen av det hele. Den siste idiot er tydeligvis ikke gått i grava enda, det blir helt klart en rolig kveld i dag.. Har en kollega som setter seg på flyet til varmere strøk i kveld og jeg vurderer seriøst å stjele billetten hans. Et lite oversiktsbilde fra kontorlandskapet, som dere kan mane fram i hodet. En av mine gode kollegaer som også var på 18 timers graveyard shift i går, står å banner over kopimaskinen som har gått over i destroy paper modus for dagen. Vurderer sterkt å dra hjem og sove meg igjennom dagen.. :-| Håper noen av dere har bedre dager.. Edit: En kollega påpekte at den kiloen med mandariner hver av oss hadde trykkt inn i hodet sikkert ikke gjorde noe som helst bedring..
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 02-12-2011 at 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra solfylt OSL
Og deilig at vinden ikke river oss overende. Hyggelig samling i går. Som enkelte elefanter og seniorer så avsluttet jeg tidlig. Som den ansvarlige småbarnsfar jeg er. Nå er man i alle fall godt inne i dagens prosjekter. Merker at julen kommer, får nå begynner knivingen om å få plass til all cargo ut før jul... Så nå er man i det kreative hjørnet for å få plass til alt. Resten av helgen får nok med til diverse juleforberedelser i og utenfor heimen. Ønsker alle en trivelig helg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra Chicago. Her har man kontordag foer man setter kursen mot ORD litt senere for en flight til SFO. Helgen tilbringes i Monterey.
En god helg oenskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |