![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Advarsel: innlegget inneholder ikke skarpe, profesjonelle bilder tatt med topp utstyr. Innlegget er laget for å dele min opplevelse midt over Atlanterhavet ombord i BA207 19. oktober i år. En opplevelse jeg ikke vet om er så unik, selv om jeg synes den var det
![]() Ca 5 timer ut i turen mellom LHR og MIA dukket det plutselig opp et hyggelig selskap på venstre side, litt lavere enn oss. Den føltes veldig nær, tatt i betraktning av hvor mye rom det er tilgjengelig der ute i Atlaterhavet, men jeg regner med at alt var under full kontroll. Fra min plass kunne jeg tydelig lese Virgin Atlantic på siden av flyet, selv om det ikke kommer godt frem av vedlagte iPhone-bilder. Jeg føler også at bildene lyver litt mht avstanden, det føltes nærmere "live" enn bildene gir inntrykk av. Slik dukket den opp, der den sakte seg nærmere bakfra: ![]() Den brukte ca 20 minutter på å passere oss, og den seg sakte litt vekk fra oss etter hvert. Her er et bilde tatt flere minutter etter det første: ![]() Jeg tok også en videosnutt. Kamerat-Jumboen synes best hvis man kjører videoen i god oppløsning og i fullskjerm. http://youtu.be/grRPm4B1jq0?hd=1 (jeg fikk ikke til å embedde videoen i posten, så den må dere evt trykke på selv) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kampen om Atlanteren | Discus | Småprat | 0 | 11-12-2016 12:15 |
AA eller BA over Atlanteren? | Brandal | Reiseforum | 51 | 15-03-2016 20:24 |
Valg av rute over Atlanteren | GF1 | Register- og ATC-Forum | 4 | 13-07-2011 00:56 |
Koffertgebyr over atlanteren | MD11 | Flyforum | 45 | 21-10-2009 09:05 |
American Airlines over Atlanteren? | thestigmachine | Reiseforum | 16 | 18-09-2009 19:44 |