![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Uten at det har noe med akkurat denne kampanjeformen å gjøre, så booket to US flighter DUB-PHL-SJU idag, og merkelig nok begynte plutselig US å pøse på med diverse tilbudsmail etc. rett etter confirmed booking. Selvom jeg har vært medlem av Dividend i snart et år var det ikke før en booking ble igjennomført all "maset" kom. Luksusproblem nesten..
Forresten, ser at det koster å ta med bagasje innenriks i USA hos US men siden jeg har igjennomgående bilett DUB-SJU, blir det allikevel fritt på den siste leggen? Hvordan er servering, og den generelle servicen på US sine atlantiske flighter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Med andre ord, viktig å ha en fulladet Macbook og 1kg M&M med seg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For noen år siden reiste jeg FRA-CLT-TPA og tilbake med dem på økonomiklasse. På pluss-siden vil jeg nevne:
+ Kom fram uten forsinkelser. + Kjapp og smertefri connection i CLT + Prisen var ikke så verst Og det som ikke var så bra: - Trange seter (A330) - IFE virket ikke i mitt sete begge veier - Lite utvalg av filmer og ingen kart for de som hadde IFE - Middagen på returen var skrekkelig. Det var ikke noen behagelig overfart, særlig pga de trange setene, men jeg hadde vel overlevd en tur til hvis jeg måtte. Isåfall ville jeg tatt med noe underholdning og kanskje også mat selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Takker, slo til på US nettopp fordi de hadde en god pris og kurante flytider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY og 737 (Splittet fra DY IC 2011-tråden) | Rob Mulder | Flyforum | 31 | 04-11-2010 22:16 |
Ryanair og Rygge (Splittet fra genser-tråden) | RYKogREIS | Flyforum | 1 | 26-01-2010 19:22 |
Når kommer DY Q4-tall? (splittet fra Feel-tråden) | basejumper | Flyforum | 1 | 24-01-2010 21:57 |
Servicenivå - Ryanair mot røkla (splittet fra Rygge-tråden) | basejumper | Flyforum | 92 | 29-11-2009 09:49 |
Luftfartsavtale NO-SIN undertegnet (Splittet fra TG-tråden) | Utflyttet | Flyforum | 19 | 11-06-2009 08:01 |