![]() |
|
![]() |
#1 | |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() Quote:
-A Last edited by LN-MOW; 10-06-2009 at 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2008
Posts: 185
|
![]()
Norge var i samtaler med Singapore sent i 2008/tidlig i 2009 angående en reforhandlig av luftfartsavtalen mellom de to landene. 5th freedom rights mellom de to landene var et av punktene som skulle reforhandles i følge personen i Luftfartstilsynet som jeg var i kontakt med. Jeg vet ikke hva utfallet av disse forhandlingene er, men det har altså vært på dagsorden fra norske myndigheter sin side.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,640
|
![]() Quote:
Quote:
Her står bl.a.: Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]()
Med andre ord får vi se SIA på OSL rundt årsskiftet kanskje?
![]() (tror faktisk jeg kan se MartinL hoppe opp og ned av glede på plassen sin fra kontorvinduet mitt....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]() Quote:
Kanskje de flytter ruten SIN-MOW-HOU til å bli SIN-OSL-HOU? Det er jo ganske finans/shippinginteresser i den ene enden og oljeinteresser i den andre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,375
|
![]()
Nå må man ha slik avtale for codeshare også, så ikke selg skinnet riktig ennå ... IAH har jeg liten tro på. Stavangerfolket drar til AMS og flyr Privatair uansett ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,296
|
![]() Quote:
Det er jo lov å håpe! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]()
Kanskje en forlengelse av CPH ruten eller en SIN-CPH-OSL-SIN fordeling er bedre? Kanskje SIN-OSL-ORD..
Men tilbake til tråden. Jeg ser heller en 345 enn 744 både som passasjer og flyidiot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Trodde IAH ruten via MOW går så det suser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,375
|
![]()
Jeg leste motsatt for et par uker siden, uten at jeg kan huske hvor i farten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Location: Oslo
Posts: 87
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,558
|
![]() Quote:
SQ dekker HOU via sine østgående ruter og codeshare bedre. Skulle OSL bli en teoretisk mellomlanding på vei vestover tror jeg det kun blir til USA / Canada østkysten. HOU blir for langt fra SIN via OSL . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Jeg tror Singapore var nære på, men det er nok kjørt nå som Thai er inne på banen.
Jeg tror ikke at det var uten grunn at selskapet sjokk åpnet med 5 ukentlige allerede fra 15.juni.
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
http://www.singaporeair.com/saa/en_U...peRouteMap.jsp
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,375
|
![]()
De har en som går via Dubai, men den stopper i Moskva.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2008
Posts: 185
|
![]()
De skandinaviske landene undertegnet en ny luftfartsavtale med Singapore i går, 10. juni 2009. Dette innebærer at "både skandinaviske og singaporske flyselskap kan fly mellom et hvilket som helst punkt i Skandinavia og Singapore via og videre til et hvilket som helst tredjeland, uten begrensninger på kapasitet, antall flyvninger eller flytype. For rene fraktflyvninger gis det i tillegg muligheter for flyselskapene å etablere et knutepunkt for frakt i motpartens land."
Kilde: http://www.boarding.no/art.asp?id=36849 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Minimum connection i SIN? (splittet USAir-tråden) | tamtamm | Reiseforum | 2 | 08-11-2011 17:47 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
DY og 737 (Splittet fra DY IC 2011-tråden) | Rob Mulder | Flyforum | 31 | 04-11-2010 22:16 |
Ryanair og Rygge (Splittet fra genser-tråden) | RYKogREIS | Flyforum | 1 | 26-01-2010 19:22 |
Når kommer DY Q4-tall? (splittet fra Feel-tråden) | basejumper | Flyforum | 1 | 24-01-2010 21:57 |