![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei.
Fredag 30. September skal jeg og samboer nordover for å feire bursdag med familie. I utgangspunktet (vi er fra sørlandet) tenkte vi å reise med foreldre fra OSL og bestilte fra DY: OSLO - ALTA T/R 30. Septembeer - hjem 3. Oktober. Etter disse billettene ble bestilt, fikk jeg beskjed om at jeg måtte på jobbmesse i Amsterdam 4-6. Okt. I den forbindelse har jeg bestilt gjennom KL OSL - AMS 3. Okt AMS - KRS 6. Okt I den forbindelse må jeg få samboer hjem til KRS 3. Okt, samt at vi reiser i sammen KRS - OSL 30. September da hun ikke ville kjøre bil alene fra østlandet og hjem. Hva er det greieste å bestille da? 1 enkelt tur KRS OSL for oss begge 30. sep og så 1 enkelt tur for henne OSL - KRS 3. Okt? Om jeg så bestiller dette også fra DY, vil en da kunne få check in folka til å sjekke bagasje hele veien KRS-OSL- ALTA (vi benytter felles koffert for finnmarksturen, jeg reiser med håndbagasje hele veien for jobbturbagasjen), samt får sjekka inn bagasje ALTA-OSL-KRS for hennes del hjemover? Blei litt rot detta her. Men skal nok få ordna det til slutt ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestilling av billetter med Aegean / A3 | LNv22 | Reiseforum | 8 | 01-05-2015 10:08 |
Bestilling av billetter hos SAS | _volcom_ | Reiseforum | 14 | 12-08-2014 15:32 |
Bestilling av billetter gjennom Wideroe.no | _volcom_ | Reiseforum | 11 | 05-04-2014 22:19 |
Bestilling av billetter hos Singapore | Someone | Reiseforum | 6 | 13-05-2010 08:05 |
Bestilling av Lufthansa-billetter på sas.no | FlightDeck | Flyforum | 18 | 30-04-2008 16:27 |