![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Forsøker å bestille noen billetter hos Singapore Airline sine nettbestillinger, men får feil hver gang når jeg kommer til betalingen....no Bank-ID tull. Er det flere her som har opplevd det samme?
Og for å gjøre det "enkelt", er det noen reisebyråer her i landet som er "spesialister" på Singapore Airlines og som kanskje kan hjelpe meg ved at jeg bestiller gjennom dem istedet? ....SIA har som endel andre asiatiske selskap ikke akurat de beste hjemmesidene heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du kan jo søke via finn.no eller WIAS og sjekke om du kan bestille der. Ofte er jo det uansett billigere enn om du bestiller fra selskapets nettside.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sjekk finn.no. Da får du jo sammenlignet prisen fra utallige reisebyråer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Finn.no er også ubruklig. Billigste der er dyrere enn hva jeg finner semi-fleksibel hos SIA....men som jeg forløpig ikke klarer å bestille
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det funket når jeg fikk godt gjennom kortstokket og aktivert noe sikkerhetsgreier på Eurocardet.....som jeg normalt ikke bruker til netthandel. Men da var ihvertfall skiten booket
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestilling av billetter med Aegean / A3 | LNv22 | Reiseforum | 8 | 01-05-2015 10:08 |
Bestilling av billetter hos SAS | _volcom_ | Reiseforum | 14 | 12-08-2014 15:32 |
Bestilling av billetter gjennom Wideroe.no | _volcom_ | Reiseforum | 11 | 05-04-2014 22:19 |
Bestilling av 80 billetter - Gruppereise eller Charter? | LNv22 | Reiseforum | 8 | 18-06-2013 19:53 |
Bestilling av Lufthansa-billetter på sas.no | FlightDeck | Flyforum | 18 | 30-04-2008 16:27 |