![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
......klar for en laaang fredag - starter med ca 16 timer i luften til Los Angeles (hvor det er snakk om sne - det kan bli morro) videre hjem Alaska - ha en hyggelig fredag
![]() |
#2 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Hurra fra Miami. Her er det ikke snø
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Bon soir! Det er ikke snø på Martinique heller !!
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke sne i Superbollebyen heller - men det er f*** meg kaldt nok. Snart helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men februar og fredag byr på enda mere sne på Ris. God morgen der ute...nå er hjemmekontoret åpnet men det byttes ut med hotellkontor i løpet av noen timer. Ha en bra start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Straks ukens siste arbeidsdag på denne kanten også, og lik som de foregående arbeidsdagene denne uken står også denne dagen i renholdets tegn. Uken har vært hektisk da folk er syke på alle kanter, så i dag kjenner jeg at det blir sånn helt rimelig greit med helg fra klokken 14.30 Helgen ellers blir av det heller rolige slaget, i alle fall om mine planer holder vann da. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God fredag fra gullstua på OSL. Her er man klar for del 3 av "Disaster tours 2019": 1) Derby: Derby! 2) Toulouse: Opptøyer og skyer med tåregass som nådde hotellrommet. 3) Santa Monica: Varsel om høljregn på det som skulle være en strandtur. Sne? Gouvernment lockdown ser ikke ut til å bli problemet denne gang slik som jeg trodde. Nå skal jeg altså fly litt feil vei til ARN før jeg skal sløve bakerst i flyet helt til LAX. Siden alle mine forsøk på varmmat i USA tradisjonelt har gått katastrofalt dårlig vil jeg satse vegetarisk denne turen. Har virkelig vært imponert over hvor mange matretter de har klart gjøre uspiselige i USA. Har skjønt at dette er riktig del av USA for å forsøke vegetar. Har gjort research så jeg vet hvor jeg skal gå. Håper ikke USA-ianerne også klarer ødelegge vegetarmat, men nå har jeg jo lite sammenligningsgrunnlag. Ha en god en alle som klarer styre unna katastrofer denne helgen.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et par timer med møte igjen før jeg setter kurs hjemover DUB-CPH-TRD.
Kommer til å sitte på Kastrup 5 timer i dag, fantastisk planlegging dette... men skal hilse på mr. Carlsberg og mr. Mikkeler, så det ordner seg. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
5 timer på en flyplass er ganske kjedelig. Uansett god freda fra hjemmekontoret. Var litt meh da jeg sto opp i dag så spurte sjefen om jeg kunne jobbe hjemme og sånn ble det. Holder jo uansett på med noen oppgaver som trenger ro og konsentrasjon og da er kontorlandskapet altfor støyende til tider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Formiddag fra det Sørlandske!
Pluss 1 og snøvær. Masse vann og slaps ute. Tar Gjemmekontor i dag også for å pleie forkjølelsen. Mulig jeg må medisineres i kveld igjen.... Det er jo ikke rart at jeg drikker..... God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
God bedring! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. Også i dag ble bena slått i dørken 05:00, irriterende tidlig.
Diverse indretjenester er utført samt booking av hotell i Sydney. Straks skal det soves en skvett da det til kvelden venter nattevakt i hula oppe i Bergen. Ha en glitters ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Med alle de glimrende bbq-, mex & tex-mex og alt annet innen kjøttmat man får her borte, har jeg etter 20 år aldri hatt problemer med å bli mett. Som Obelix sa, Turister er sprø, de ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Erklærer helgen startet fra sk538. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Apollon i Bergen. Liten oppvarming før helgens øl og whisky festival. Det er lurt har jeg hørt.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#16 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Jeg bodde der i noen korte perioder og brukte Spitfire Grill på flyplassen blant annet. Men man vasser i restauranter langs promenaden der så mye å velge mellom. Hvor har du fått så mye dårlig kost i USA at du må ty til vegetarmat for å overleve? ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Nå advarte de i gaten om det blir en meget bumpy ride opp til Seattle - med begrenset service ombord og adgang til toaletter.
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Og denne gangen er det ikke ironi.
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Han spiser ikke sjømat. Og sist jeg sjekket var lobster sjømat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei. Så klart ikke.
Men lobster er ikke fra sjøen, de er fra Maine eller Connecticut. Så det bør gå greit Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God fredag morgen fra Hanoi | ENGM 911 | Flyforum | 42 | 23-02-2013 12:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
GOD Fredag morgen fra Bainbridgefergen! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 23-01-2009 18:00 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |