![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg kjøpte en tur/retur til USA i høst, for å være der i en lengre periode. Jeg kjøpte økonomi med restriksjoner (ingen endringer tillatt
![]() Nå viser det seg at jeg egentlig må tilbringe en uke i Norge midt i det som ville vært ferien min. Nå lurer jeg på om jeg kan kjøpe en tur/retur fra USA for å være i Norge i en uke og likevel returnere på den orginale returbilletten når ferien er over uten at det blir kluss i forhold til immigrasjon? Nullstiller jeg også de 90 dagene når jeg reiser hjem på det som da blir en utreise ? Må jeg legge inn APIS info begge gangene jeg reiser inn til USA? Beklager hvis dette er litt knotete forklart, men jeg har litt hastverk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hver gang man reiser inn i USA med lfy må du inn med APIS-info ellers får ikke flyselskapet lov til å ta deg med.
Burde forøvrig ikke ha noe å si at du sakser billetter på den måten. Innreise/utreise ifht. myndighetene registreres ved innsjekk/boarding.
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Flott, det var det jeg håpet på. Tusen takk for hjelpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kjøp av Cirrus SR22 el.l. - hva må man tenke på? | glemmestad | General Aviation og sjøfly | 10 | 08-06-2019 22:52 |
Mens man venter på jula | kimbo | Småprat | 0 | 24-12-2011 11:47 |
Litt bilder mens man ventet på at Norwegian skulle lande på Kvernberget | flyKSU | Bilder & foto | 4 | 14-06-2010 21:45 |
Mens man venter på SK324 | LN-KGL | Bilder & foto | 5 | 15-07-2007 09:10 |
Litt gøy mens man venter | DY | Flyforum | 0 | 17-12-2004 20:56 |