![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det ble noen timer jeg måtte slå i hjel før LN-RPK bragte meg til HAU, men heldigvis hadde jeg med meg et par Canoner - en grovkalibret og en finkalibret. Da var det bare å ta det avtagende lyset i vold.
![]() Første ankomst var babybussen fra Air France før alt bakkemannskaper/busser har kommet til. ![]() Så over til appelsindrikken fra Tine ... kremt, kremt Widerøe ![]() Hadde rompa vært stor så kunne den blitt mindre - denne laaaaange Hummer-en var særdeles nærkjørende i det jeg beveget meg over på utlandssiden ![]() Privatair A319 D-APAA og "On behalf of Airbus" stod det på sida, men i helgen er det vel "On behalf of Norwegian"? ![]() Og etter at D-APAA hadde parkert på remote utland, så kom denne og nesten spiste opp halen på Privatair-en ![]() Smågris i tussmørket ![]() Spanairsk SAS MD-87 takser nordover langs østre rullebane (kom den fra SAS Technical?) ![]() Selv Lufthansa får ikke stå over natten ved gate ![]() KykkeliKKY ser nå nesten ut som en kanarifugl i bortedrakt ![]() Nytt sidebytte og mye motlys ... mye og mye forresten, det var rett og slett nesten mørkt ![]() Men 30Den med sin 28-135mmIS klarte brasene igjen. Så var det å komme seg på innsiden - klokken var langt over 22.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flott Kurt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
MEGET bra bilder som vanlig dette her Kurt.
![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra bilder også denne gang
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ang. det med Privat Air. Norwegian har ikke noe med de og gjøre. De flyr for Hellas Wings. NP som handler de.
Ganske så fint fly egentlig. Tok en nærmere titt på det i dag da jeg sendte dette i dag.
![]() |
#6 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mens man venter på jula | kimbo | Småprat | 0 | 24-12-2011 11:47 |
Mens vi venter på Vidars...... | ENGM 911 | Bilder & foto | 7 | 10-05-2011 23:26 |
Mens vi venter på Saudi | ENGM 911 | Bilder & foto | 6 | 30-05-2010 19:20 |
Mens vi venter på FLG.. | Egenes | Bilder & foto | 7 | 18-10-2009 10:30 |
Litt gøy mens man venter | DY | Flyforum | 0 | 17-12-2004 20:56 |