![]() |
|
![]() |
#1 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
--- <mod> tråd splittet fra "dokøen til SAS" </mod> Last edited by Discus; 31-07-2011 at 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er vel OT forhold til denne tråden, men jeg tror denne endringen kom før nye "sikkerhetsregler".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Norwegian praktiserer fremdeles "rett til gate" så dette er en SAS-sak
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finnes det noen referanser til SAS' 'nye' regelverk ang. dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
SAS har kuttet ut "rett til gate"-reklamen og fjernet det fra weben. Omtalt her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=85500
![]() |
#6 |
Star Alliance only.
|
![]()
Skal reise fra PMI til OSL (direkte) med SK. Har kun håndbagasje.
Her er innsjekk på mobil, nett og boarding pass på mobil tilgjengelig. Hvis jeg sjekker inn på mobilen, og har boarding pass herfra - kan jeg derfra gå rett til gate? Eller må jeg innom skranke for å vise noe pass e.l.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Får du lastet inn boardingpasset på mobilen er det bare å gå rett til gate. I PMI må du vise passet sammen med BP i gaten for å komme ombord. De lokasjonene som krever pass registrering i tillegg er erfaringen at da må manuelt regisrtere pass opplysningene ved insjekk på nett. Dersom du må innom skranke så pleier systemet å nekte deg å sjekke inn på nett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kartellbot til SAS (splittet fra Hvor mange bøter har SAS fått) | branserud | Flyforum | 27 | 16-03-2024 10:29 |
SAS-fly til Værnes sendte ut Mayday rett før landing | Trdfly | Flyforum | 4 | 20-12-2012 14:11 |
SAS og Ryanair i forhold til setevalg med mer (splittet) | robertaas | Småprat | 17 | 02-05-2012 23:01 |
Benplass på charter (splittet fra nye piloter til TC og SAS) | Hpkris | Småprat | 3 | 16-09-2011 01:53 |
Rett til gate med Norwegian | anders320 | Reiseforum | 12 | 01-10-2009 08:21 |