![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]()
Var bra pitch i den 757'n der, frister å teste ut en tur med TC utover da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,593
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
|
![]()
Ja hvis man synes det generelt er trangt på charterfly, da skal man
nok holde seg langt unna B757'erne. Både hos Thomas Cook og TUIfly, de maskinene er vel noe av det trangeste man kommer - velbekomme!
__________________
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
Nye piloter til Thomas Cook og SAS | Tally-Ho | Flyforum | 14 | 17-09-2011 16:22 |
Rad 13 på fly (splittet fra Benplass på Norwegian 737-300) | L-1011 | Småprat | 4 | 13-03-2011 20:22 |