![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig tidleg opp i dag da eg skal avgårde for ei ny økt på Falcon...
Denne gangen blir det fly fra Vigra via Gardermoen til Schiphol, deretter helikopter ut fra Den Helder til båten Har ikkje hørt noko om type helikopter idag, men rekner med det blir S76B som vanleg, hadde vert OK med en AW139 til forandring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen.
Har fått med meg noe så uvanlig som soloppgangen, og innser med det at det kanskje er på tide å ta kvelden. Skal si tiden flyr når man er i godt selskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Nettene begynner å bli lyse. Herlig når Det begynner å lysne allerede i tre-tiden. Her går det i den første av tre nattevakter denne uka. Føler på meg at det blir en rolig uke. Fortsatt to timer igjen av vakta. Men de går nok fort tenker jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra KAL Lounge på Gimpo intl. airport. Er nå på vei til Busan for et par dager... Får to nye flytyper på denne turen... B739 i dag, og A300-600 på returen fredag i tillegg til litt sol og strandliv et par dager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Begynner å bli eksotisk med A300-600 i passasjertrafikk. Kjekt å ha i loggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny dag, nye muligheitar. Sola skinn og fuglane kvitrar! Det er nok å ta fatt på i dag og. Men det er vet egentlig vel og bra det. Får iallefall dagen til å gå unna. Og kanskje det kan bli en kjapp en til ENZV? Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, REF, da er det vel på sin plass at jeg ønsker en riktig god morgen fra Møre og Romsdals hovedstad, Molde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Goooooooood morgen!
![]() Tåka ligger tett ned langs fjellene rundt Nybyen, så det var tungt å stå opp i dag - men det er jo FRI I MORGEN så da fikk man vrengt øya opp til slutt allikevel ![]() Lite bilde fra feltturen nå nylig, det er jeg som ligger på bakken (og spiller søt selunge som blir hakapiket ihjel av en selfanger ![]() ![]() Hvem vet hva vi rare geologistudenter finner på i dag, men vi skal iallefall (og heldigvis!) ikke på felttur i dag. I dag skal jeg NYTE innendørs-aktiviteter som å lese artikler og logge kjerneprøver. Varmt og godt, plenty med mat og ingen 4timers gåturer for å komme fram til 4 kvm stein... Ha en god dag folkens!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra de tusen sjøers land, her har vi passert 20C allerede. Dagen startet hjemme aaaalt for tidlig, og blir sikkert lang. Mulig det kommer en liten betenkning om dagens reiserute senere. Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Begynner dagen med hjemmekontor i mitt nye hjem på øvre Sandaker. Etterpå blir det ned til Bislett og gamle leiligheten skal overdras de nye eierene og jeg skal få penger på kontoen. En liten tur innom jobb, før det blir grill og GT i kveld. Ha en fin dag
Dessuten, 1/6 betyr at man rykker tilbake start og man tar fatt på en ny opptjeningsperiode hos Europbonus.....men satser på at gullkortet beholdes ![]() Last edited by Someone; 01-06-2011 at 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen folkens. Tidlig opp i dag også, Seabourn Sojourn kom til Oslo og den innseilingen måtte man jo få med seg. Får en ordentlig følelse av sommer når solen skinner og måkene skriker over fjorden. Siste kveldsvakt på OSL før man går på langfri til slutten av neste uke
![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nja, midt mellom Sandaker og Storo, ca på høyde med trikkestoppet i Grefsenveien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra solfylt Nittedal.
Junior levert i barnhagen, tror han savner storesøster som er på tre dagers tur med barnehagen. Planen var å jobbe kvelden, men må inn litt tidligere for et møte. Og jaggu ringte de og lurte på om jeg kunne komme ennå litt før for å ta et fly da en kollega er syk. Så da er det bare å sale opp for å komme seg til OSL. Skulle gjerne gjort som Someone, grill og GT frister mer enn jobb på en slik flott dag. Hadde egentlig en del ting å gjøre før avreise Tromsø på fredag. Men det ser ut som det får bli litt shopping der på Fredag i stedet for. Fruen blir nok skikkelig lei seg :-) S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God solfyllt morgen fra Nærsnes! Trykkspylersesongen startet igår. Idag blir det mosefjerning på garasjetaket. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
He he, jeg sliter litt med å definere hvor jeg egentlig bor akurat nå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata. Endelig onsdag og fri til mandag. Og så er det bare en kort uke får man får sommer i Ukraina.
Ellers har jeg overvåket følgende nyheter i dag (beskjed er sendt til P4 om å skjerpe seg!) "Fra og med i dag er det gratis å være på Internett på norske flyplasser. Tilbudet har allerede vært tilgjengelig ved Gardermoen i en uke. Nå gjelder det alle Avinor-flyplasser. Rygge og Torp er av flyplassene som ikke er Avinor-eid, og der får man ikke surfe på nettet uten å betale for det (sic). ". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag far Holiday Inn Golden Mile i Hong Kong. Nattens tur med Swiss, bekom meg meget vel, faktisk den beste turen i boka foreløpig. Nå er det en dusj, også øl på pub en plass. 30 + her og fuktig, så godt å holde seg inne.....sannsynlig et mini Flyprat-treff enten fredag eller søndag. Kanskje det østligste treff i flyprat's korte historie....
![]() Have nais one folks.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra ytre Romsdal! :-)
Må bare presisere overfor trådstarter, som også Hr Hovde har gjort, at fylkets hovvedstad faktisk er Molde. Fylkesadministrasjon holder jo til her, blant annet grunnet Moldes geografiske beliggenhet. Men, likefullt, så er det jo både en god dag og en god aften da! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Ålesund | EB | Flyforum | 12 | 06-04-2019 08:24 |
God tidleg laurdag frå CAN | roger | Flyforum | 14 | 24-09-2017 02:06 |
God Morgen fra Nordvestlandets hovedstad Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 9 | 02-11-2012 16:11 |
God tidleg søndag fra Gardermoen | LN-REF | Flyforum | 12 | 26-08-2012 15:31 |
God morgen fra Ålesund | LNv22 | Flyforum | 18 | 06-08-2011 23:13 |