![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Oppe av bingen på Raddison BLU.
Nå venter frokost og en økt på hotellets treningssenter, før selktstreffet sparkes i gang med en byvandring kl 12. Våknet opp til å se Hurtigruten legge til kai i dag, i et forholdsvis tåketungt Ålesund. Ønsker alle en fin lørdag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ble et mini Flyprattreff på Beer Palace igår, hvor diverse øl ble testet, og merker litt til det nå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en fin dag her i dag. Det var tåke i morges, men den letter nå. Ellers er det bursdagsfeiring for eldste jenten senere i dag. Med tanke på alle gode kakene som venter har jeg planer om en løpetur nå ganske straks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Undertegnede har nettopp stått opp. I dag venter tur til svigers i tillegg til harryhandel på Nordby. Fryseboksen skal fylles med kjøtt og snus, og kjøleskapet med en del godsaker!
Med ønsker om en fortryllende lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her ventes det på at Arcadia kommer inn Oslofjorden. Ligger også en lekkerbisken av en seilbåt i havnen, Wind Spirit som skal på brikken i ettermiddag. Er antydning til oppholdsvær så dette lover godt. Ellers blir det en rolig aften her i byen, kjenner jeg fruen rett skal det vel shoppes litt flere kjoler, stakkaren har jo bare 654693 fra før av
![]() Ha en heidundranes flott lørdag på Moder Jord.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her skal man etterhvert en tur i matbutikken for å handle inn middag for helgen. Deretter blir det vel en tur inn til sentrum med kona for et mulig mini flyprattreff. Konas bursdag ble feiret igår med middag på Four Seasons Vika, et godt alternativ til Nodee og Dinner. Ha en fin lørdag!
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
G'formiddag fra Trondheim
Straks går turen til fotograf for beskuelse av babybilder tatt for halvannen uke siden ![]() ![]() Ha en strålende lørdag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Litt trøtt i trynet etter en lang uke, men nå er det helg. Sitter her og skumleser forum sammen med en god kopp kaffe. Om noen timer er det å komme seg ut døra og besøke min nye niese på SUS. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra en "Redneck" på Nordstrand som broder EB døpte meg i dag tidlig. Etter et morgen stunt på SmartClub med Alfa CrossWagon og Henger - har vi nå kvalifisert oss som Rednecks (when your outdoor furniture is bigger and better than your indoor furniture) Lower Deck ble staslig dekket ut og skal invies i morgen med en Champagne Brunch (endelig kan vi invitere gjester uten å be dem ta med stol ;-)
Nå en frisk spasertur med frue og Beagle til Lambertseter med stopp hos Tante Sofie på Holtet for et høyt smørbrød....
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det har blitt lørdag i sør også.
Fint vær er det sannelig også! Jeg sitter fortsatt med beinet hvor hælen er særdeles lite samarbeidsvillig. Eneste plan i dag er å kjøre min gamle far til Kjevik og få sendt ham "hjem" til Spania. Kan ikke være mange folk med det flyet i dag ettersom det i går var mulig å kjøpe billett på direkteflyet KRS-ALC for kr 887. Ellers spille Ozzy Ozborn i Krsand i aften. Selv får jeg holde meg hjemme og holde benet i ro! Fortsatt god lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra varme Burgas! Her har man nettopp vaert en tur paa stranda (27 grader i vannet!) og snart blir det lunsj paa Happy.
Ha en fortsatt god loerdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm! Her er det ganske så fint vær, og det betyr heldags båttur på Øyern. Fint med venner som har båt.
Ha en fjong dag alle sammen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Herlig! Nå er det bare ca 9 døgn til jeg spiser på Happy i Varna! Har hørt rykter om at den årets rosévinnyhet skal være bra. Gleder meg til å gyve løs på salatene og annet, med verdens flotteste gateutsikt.
![]() Her er har man unnet seg en Paulaner før man går ut i byens gater og streder. Yr meldte sol i dag, mens Storm trodde mest på regn. Ikke rart man er værforvirret. ![]() Ha en fjølg lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'siste morgen fra Bainbridge Island. Fikk ikke sove mer, så sto opp og fikset meg litt kaffe. Snart skal resten av familien vekkes så vi rekker 7:55-fergen over til Seattle. Hjemreisen til 'Hotlanta' går via Minnesota igjen, denne gang med 767 og MD90. Stinn brakke hele veien og har vært det i ukevis.
Ser ut til å bli nok en vakker nordvesterlig sommerdag ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Drammen igjen, kom hjem i morges etter en frisk seilas fra Fredrikstad. Seilte en ganske liten seilbåt, og havnet midt i en vanvittig "storm" midt i Oslofjorden. Plutselig hadde jeg null sikt, grov sjø, og en sinnsyk vind som kom ganske brått på - seiling i blinde med "surfing" på bølgene (som ga meg 4-5-6 knop høyere hastighet) kan jeg godt klare meg foruten. Ble litt våt og utmattet for å si det slik...
Men nå er jeg hjemme og lader opp til noen dager i London neste uke ![]() ![]() Ha en fin lørdag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Atlanta. Best Western hotel and suites Airport South ville nok ikke vært førstevalget til enkelte her inne på forumet. Men det gjorde nytten for min del. En deilig seng og en helt grei frokost. Fire timer igjen til flyskrekk så jeg har et hav av tid. Grå himmel her. Men varmt! Frister ikke å ta et bad. Så jeg trekker nok snart bort til ATL om ikke så lenge. Gleder men til å prøve en ny variant av CRJ'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag/kveld fra Madla. Trivelig kveld med pizza og øl med et par av gutta igår, selv om vi dro hjem på den tiden da folk vanligvis drar ut på byen, men sånn er det når man må stille til kasernevakt kl 0900 dagen etter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da ligger Seattle bak oss og nå sitter vi over Montana. Ble litt forsinket pga en TSA 'lockdown' men vi har greit med tid i Minneapolis så det skal gå greit. Har akkurat fortært et roastbeefsmørbrød - helt greit til 8 daler....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
På Billigstad er det varmt og jeg ser alle båtene som kommer gjennom sundet. Fint seilevær i dag og Caroline digger sjøen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Ålesund | EB | Flyforum | 12 | 06-04-2019 08:24 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God Morgen fra Nordvestlandets hovedstad Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 9 | 02-11-2012 16:11 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Tidleg God Morgen fra Nordvestlandets hovedsted, Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 19 | 01-06-2011 16:31 |