![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kaikanten i Ålesund. Byen viser seg fra sin beste side - sol og knallblå himmels hele går...håper på reprise i dag. Snart klar for å gå ut til Color Line stadion og dagens kundemøter. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet oppholdsvær på denne kanten enn så lenge, men satser på sol utpå dagen. Her skal man straks ut døren for noen få timer på jobb, før det fra klokken 13.45 er fri resten av uken. Litt ymse utendørs-oppgaver etter jobb står på planen, og om man får avrundet dagen med en liten trimtur er man vel kommet langt på vei. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Siden vi skal rett fra Danmark til Sørlandet i sommer (jeg som trodde jeg slapp unna Kaptein Kabelsatan i år) ble Hirtshals-Kristiansand booket i går. Når den røde båten var vesentlig billigere og raskere enn den blå var valget enkelt, og er jo også uaktuelt ankomme midt på natten. Vanlig dag på kontoret venter og satser på en løpetur i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Rakk ikke planlagte L1 fra Sandvika, skulle være smart så tok første tog som kjører den kjappere ruta til Oslo for å ta igjen toget. I det jeg gikk ut på platformen på Oslo S kjørte L1 avgårde. Brukte jeg ventetiden på å sjekke skattemeldingen, som jo pleier å være hyggelig når man kan putte penger på BSU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Typisk Sunnmøre å kline til med blå himmel og nydelig vær nå under #NTW2019 . . Selg mye og dyrt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim! Det begynner å ligne på vårstemning her.
I morgen står Oslo og Bergen for tur. Skal være på Værnes leeeeenge før jeg vanligvis står opp, lander faktisk på OSL når jeg vanligvis står opp. Ikke bra dette. Det når man tenker over at det blir midt på natta å stå opp, så angrer man seg litt på å ikke ha tenkt på sovekupe hos nsb som alternativ. Men men, flyfarting er jo bra, bare det å stå opp tidlig for det er ikke det. Ha en flott torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God formiddag fra stranda på Koh Lanta i Thailand.
Kan melde om skyfri himmel og 33 grader |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Vestsørøst. Ble vekket av Amtrak som kunne melde at toget er halvannen time forsinket. Så da blir det en litt lenger morgen enn beregnet ..
Menmen .. vi kommer oss sikkert avgårde etter hvert .. NOLA drar ingensteder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Spulladrump fra Gaustad. Sol her også. Det er helt sykt å være en hel uke (5 dager) på kontoret. Første uken i år. Uken tar liksom aldri slutt. Elefanten er drittlei, men har funnet et gullbrød han skal telle opp.
Ellers gleder man seg til dagstur til Londonsk på lørdag. Vi har så langt booket in frokost på Coal Hole, og lunch på Burgers & Lobsters. Det er mulig det er det vi klarer å spise før vi drar tilbake til Superkantina på LHR Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra et overskyet Santiago de Chile. Tross for at språket er det samme som i Argentina, merker man en betydelig forskjell i mentalitet. Mens argentinerne ofte kan oppleves som snerpete, up-tight og med stor dose attityde, er chilenerne herlig "easy-going" og´chill´. Ellers er alt litt dyrere enn i Buenos Aires, men maten er til gjengjeld mer sofistikert og velsmakende.
Ingen dødelige dyr her i Chile, ble jeg fortalt i går...annet enn den svært dødelige chilenske edderkoppen som mer eller mindre finnes i alle hus her borte...?! Og jeg som kun var engstelig for at hotellsengen hadde midd? Ha en fin en! Last edited by FBI2012; 04-04-2019 at 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke funnet noen av delene i Santiago, i Puerto Varas og i Pueto Montt FBI2012, men pass deg for de grønne, de er veldig hjelpsomme ;-)
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter vi godt plantet ombord på Amtrak’s Crecent. Har akkurat (nesten) forlatt Atlanta - en totimers delay blir stadig lenger hvis ikke vi snart ruller igjen.
Men vi sitter komfortabelt. Setene er nesten like store som domestic first på fly og av den gammeldagse stoppede versjonen. Seteavstanden er også helt ok. Og med kafeteriavogn rett bak oss skal vi nok klare oss til vi kommer frem i kveldingen en gang. Wifi og strømlader har vi også. Livet smiler. ![]() ![]() Last edited by LN-MOW; 04-04-2019 at 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra 19F | Utflyttet | Flyforum | 12 | 17-07-2014 15:51 |
God Morgen fra Nordvestlandets hovedstad Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 9 | 02-11-2012 16:11 |
God torsdag morgen fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 13 | 10-11-2011 18:59 |
God morgen fra Ålesund | LNv22 | Flyforum | 18 | 06-08-2011 23:13 |
Tidleg God Morgen fra Nordvestlandets hovedsted, Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 19 | 01-06-2011 16:31 |