![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
|
![]()
http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle4133009.ece
"Spiste peanøtter til kveldsmat." Uflaks på uflaks med WF
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Voldsomt til oppstyr, det er virkelig synd på oss nordmenn som ikke får maten servert i fanget om vi ikke kommer oss hjem på riktig minutt!
OT, får man matkort om buss eller tog blir forsinket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde dette vært DY så hadde de blitt hudflettet her på forume, gøy å se hvordan SK/WF er fredet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
3-4 minutters gange unna hotellet (Hvilket hotell det var sies ikke, men gåtiden er ca samme fra både Radisson og Rica) så er det en døgnåpen Shell, og de har jo mat i massevis.
Kjipt at han muligens ble dårlig behandlet av WF, men det må være lov å ta LITT initiativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Må have været en frygtelig oplevelse at skulle gå i seng på tom mave pga et aflyst fly.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Service hadde vært om WF hadde dradd til bensinstasjonen og kjøpt inn mat og drikke til passasjerene. Men det gjorde de altså ikke. Det mest idiotiske med denne saken er at noen går til avisa med saken, eller enda verre, at en journalist bruker arbeidsdagen sin på sånt fjas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Jeg blir flau på denne passasjerens vegne. At det er mulig! Han får nok hørre det av venner å kjente vil jeg tro.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sannsynligvis så han rett ned på Shell-stasjonen fra hotellrommet også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Herregud for en pr-kåt fjott
![]() Er vel ingen som disker opp mat før en ser at 2 timeren passseres. Tror eg ska ringa SA, sist med reiste med LH va de 2:15 forsinka og me fekk ikkje ein drid, SA kor e du...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hm, tror jeg skal favorittmerke denne tråden, og finne den frem igjen den dagen det samme skjer med Ryanair. Da regner jeg med at konklusjonen blir en litt annen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er "overkill" å klage en slik bagatell til flyklagenemnda. Mannen virker jo helt hjelpeløs.
wilhelm |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var skikkelig femi greie.
Rart han tør å stå frem med bilde. Han bør definitivt få en UM mappe rundt halsen neste gang han reiser. Mer macho stil på flygninger til Midt Østen : http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=86932 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Jeg krever hverken fra DY, SK, WF, FR eller noen andre at de skal strekke seg på tå hev for meg som passasjer, når alt er stengt på flyplassen. Den Shell stasjonen er jo et godt alternativ, hvis man virkelig vil ha kveldsmat. De kan virkelig ikke mene at flyselskapet skal stå på tå hev, bare for at noen rådville pappagutter ikke kan tenke selv, men må ha alle andre til å ordne en problemstilling for dem.
Husker jeg kjørte noen DY passasjerer herfra til Narvik, pga et fly diverted fra EVE. Vi ble enig om at vi skulle stoppe på Shell Fauske, så de fikk kjøpt seg mat. Regningen ville DY ta, hvis de sendte inn reiseregning med kvittering og opplysninger. Verre var det ikke!
![]() |
#17 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Som en venn skrev på Facebook: "Utrulig dårlig reklame for NTNU."
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her har dere "reiseruten" fra hotellet til hjørnet på Shell-stasjonen. Rart at en ungdom i sin beste alder sliter med denne distansen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyet kansellert, neste går på tirsdag. | baselutvann | Reiseforum | 12 | 26-02-2012 21:38 |
Fikk ikke champagne, flyet måtte lande. | ENGM 911 | Småprat | 16 | 17-01-2012 08:59 |
Fikk ikke ta med seg cupcake på flyet | Jens W | Småprat | 6 | 15-01-2012 13:45 |
Fikk hjertestans på flyet - Ble tilbudt et smørbrød og brus | ILS2 | Småprat | 31 | 05-08-2011 12:23 |
To barn ble stående igjen på OSL da flyet til BGO ble innstilt | MD90 | Flyforum | 32 | 14-08-2006 18:27 |