![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal SAN-PVG i september og lurer på å oppgradere returen (PVG-SFO, UA550, A319) til F. Har ikke flydd F tidligere og det frister å prøve. Prisen er $999, altså under kr. 6000. Det som taler for er at det er dagtur. Det som taler i mot er at jeg har plass på upper deck, som kanskje er nesten like greit. Ikke vet jeg.
Noen som vet om det bra eller ny/gammel utrustning eller ikke på dette flyet? På hjemmesiden finner jeg bare info First Suite på 747, 767 og 777, ingenting om A319. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Driver du å blander litt her - upper deck og A319? Får ikke helt taket på hva du vil vite.
PVG-SFO er nok neppe en A319, menen B747. A319 er vel bare et innenriks-leg SFO-SAN eller noe sånn. 2+2 seating og standard domestic first aka lenestoler (ikke noe å hoppe i taket for hvis det er snakk om en time eller to) http://www.airliners.net/photo/Unite...131/0075501/M/ Vedr. oppgradering PVG-SFO så er jo det også et regnestykke ifht. miles og statusopptjening?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, huff, jeg rotet fælt og forvekslet flightene. Jeg har allerede F SFO-SAN og vet at det ikke er noe å snakke om, jeg mente PVG-SFO og den er selvfølgelig 747-400 (UA857). Ser også at turen er på over 10 timer. Poeng og status er ikke noe tema da jeg ikke har noe problem med EBG, men nok for lite for EBP. Tanken er mer å prøve F for første gang, og lurer på om United leverer godt nok til at man før testet det ut.
Last edited by BårdK; 19-03-2011 at 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forstaar jeg det riktig med disse meget kryptiske meldingene, har du billett i Z klasse og har blitt tilbudt aa kjoepe opp for 1000 dollar en vei.
Dersom det er tilfelle, hadde jeg personlig hoppet over dersom dette er paa 747 og du sitter oppe. Nesen paa 747 er hyggelig det, men servicen er ikke saerlig bedre og komforten i nye C er slett ikke verst med full flat seng. Det er min personlige mening. Men for all del, har du 1000 dollar liggende aa slenge, slaa til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, Z-billett og tilbud om oppgradering for $999 hver vei. Slo til slik at det blir upperdeck til PVG og F fra PVG som er dagfly. Flyr nesten utelukkende Z på interkontinentale reiser, noe som gir begrensede muligheter for oppgradering og har lyst til å prøve F. Ser på Flyertalk at servicen varierer mellom dårlig og OK på UA. Får heller prøve skikkelig F på min første ordentlige poengtur, må bare samle nok poeng til at kona også kan være med først.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fryktelig så uklar jeg var i denne tråden da. Jeg har biz på upperdeck (14B) SFO-PVG, og så har jeg nå F PVG-SFO (02B). Russisk kaviar liker jeg ikke, og en OK rødvin holder for meg. Når det gjelder service så er det mer småsure kabinansatte jeg tenker på, de klager fælt på UA på FlyerTalk. Får håpe at det delvis skyldes bortskjemte amerikanere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Jeg var meget fornøyd med servicen på NRT-ORD i F. Veldig bra seter, god vin, og god service. Se forøvrig min TR fra den aktuelle turen:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=75613&page=2 Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for linken, Thomas, så ikke så galt ut det der. Vinen var det i alle fall ikke noe å si på. Fikk du pysjamas også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Fikk ikke pysj nei, vertfall ikke som jeg husker. Fikk tøfler
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, ja, det er jo litt opp fra sokker på biz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det harde produktet til UA konkurrerer med de beste. Business setene er tip top. First Suites er meget bra, men jeg synes kun oppgraderingen er verdt det med SWU. 1000 dollar er for mye naar du ikke originerer i USA der F lounger og F innsjekk/super behandling er del av opplevelsen.
De ligger soleklart bak de fleste asiatiske selskapene paa mat og drikke. Ikke noe DP, ikke noe kaviar og ikke noe Lobster Thermidor. Helt kurrante viner, ordentlig Champers i begge klasser og 5 retter i F mot 3 retter i C. Samme AVOD med ipod interface, ladere etc. i begge klasser etc. Sover godt i begge. United er slett ikke ille sammenlignet med de andre paa flight attendant fronten. Klart det finnes noen sure burugler, men de er jo overalt Du har noe aa se frem til baade i C og F |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Blir vel samme loungen på PVG som når jeg reiser med LH, så det blir ikke noe forskjell. Så de hadde first arrival lounge i SFO, så jeg får tatt meg en dusj før jeg reiser videre til SAN. I morgen formiddag blir det OSL-PVG på biz med trauste LH via FRA, synes det også er helt greit og sover fort 6-7 timer etter noen glass rødvin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradere fra Ungdomsbillett til Plus? | martino | Reiseforum | 4 | 29-07-2014 02:00 |
Oppgradere fra L til biz med UA | Fellowplane | Reiseforum | 4 | 08-10-2012 12:41 |
Ikke bare SAS som vil starte PVG, krig mellom LAX og PVG startet mellom UA og AA | Tommy777 | Flyforum | 0 | 15-10-2010 01:40 |
United åpner til Vietnam fra SFO | OMW | Flyforum | 0 | 10-12-2004 09:54 |
SAS til SFO fra forår 2005? | PP | Flyforum | 24 | 03-10-2004 20:52 |