![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, Z-billett og tilbud om oppgradering for $999 hver vei. Slo til slik at det blir upperdeck til PVG og F fra PVG som er dagfly. Flyr nesten utelukkende Z på interkontinentale reiser, noe som gir begrensede muligheter for oppgradering og har lyst til å prøve F. Ser på Flyertalk at servicen varierer mellom dårlig og OK på UA. Får heller prøve skikkelig F på min første ordentlige poengtur, må bare samle nok poeng til at kona også kan være med først.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fryktelig så uklar jeg var i denne tråden da. Jeg har biz på upperdeck (14B) SFO-PVG, og så har jeg nå F PVG-SFO (02B). Russisk kaviar liker jeg ikke, og en OK rødvin holder for meg. Når det gjelder service så er det mer småsure kabinansatte jeg tenker på, de klager fælt på UA på FlyerTalk. Får håpe at det delvis skyldes bortskjemte amerikanere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Jeg var meget fornøyd med servicen på NRT-ORD i F. Veldig bra seter, god vin, og god service. Se forøvrig min TR fra den aktuelle turen:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=75613&page=2 Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for linken, Thomas, så ikke så galt ut det der. Vinen var det i alle fall ikke noe å si på. Fikk du pysjamas også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Fikk ikke pysj nei, vertfall ikke som jeg husker. Fikk tøfler
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, ja, det er jo litt opp fra sokker på biz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradere fra Ungdomsbillett til Plus? | martino | Reiseforum | 4 | 29-07-2014 02:00 |
Oppgradere fra L til biz med UA | Fellowplane | Reiseforum | 4 | 08-10-2012 12:41 |
Ikke bare SAS som vil starte PVG, krig mellom LAX og PVG startet mellom UA og AA | Tommy777 | Flyforum | 0 | 15-10-2010 01:40 |
United åpner til Vietnam fra SFO | OMW | Flyforum | 0 | 10-12-2004 09:54 |
SAS til SFO fra forår 2005? | PP | Flyforum | 24 | 03-10-2004 20:52 |