![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus.
+3 grader i Stavanger og lite trafikk på veiene. Det kan vi like. Nok å henge fingrene i idag og, så her er det bare å brette armene opp og sette i gang.... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Chiang Rai.
Godt og varmt, ingen ting å henge fingrene i idag heller, men med kort T-skjorte har dagen kommet godt i gang...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Full fart idag også, før det i kveld blir siste SAS-maskinen ned til Kristiansand for et par dager med jobb der nede. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go' morgen fra Oslo Lufthavn avd. fjerde etasje!
![]() Trafikken går -*knock on wood* - bra og med været i behold tyder det på en bra dag - enda bedre blir det forsåvidt av at jeg tar midtuke helg om 8 timer ![]() Mini spotteralert: Landet forøvrig en ABX Cargo 762F her i sted, parkerte på frakt.
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
God morgen ifra Fagernes lufthavn. Tenkte meg en spotter tur til OSL idag å da var den naturlige måten å komme dit på å teste Norges dyreste flyrute pr/pax. Selv om det er time lengre kjøretur til Fagernes en til OSL ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra fllybussekspressen opp mot OSL, herlig bussføre og litt smålesing av forum på turen oppover...
Det blir ingen flytur i dag, skal leie en minubuss på OSL og ta med meg kollegaer som jeg skal holde kurs for i dag. En god dag videre til dere alle, særlig til våre kvinnelige forumister!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god formiddag fra OSL - jeg blir aldri helt vant til å dra til OSL og så ikke sette meg på et fly, men i dag blir det jobbing på teknisk base (kanskje jeg sniker meg en tur inn i hangar og ser om jeg kan klappe en 737) og et lite foredrag om sosiale medier for crew borte på Crew basen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen (ja, morgen ja).
Dagens visdom: Det er veldig gøy å kjøpe enveisbillett til et sted! Da veit du at du skal bli der en stund... ![]() Ha en fin dag videre!
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen eller noe sånt fra FedEx. Litt tidlig på'n i dag, siden det skal være et møte etterpå, som jeg forøvrig tror kan bli spennende. Det ble også en (delvis jobbrelatert) tur innom terminalen i dag, for å plukke opp en papirbillett (i tillegg til det jobbrelaterte). T-4, eller noe sånt, tror jeg. God tirsdag ønskes forumfolket ![]() Last edited by Martin; 08-03-2011 at 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg kjoeper stadig enveisbilletter, og er allerede hjemme igjen!
![]() G'morgen fra Alpharetta .. her har fruen arvet guttungens influensa .. ingen pen opplevelse saa langt. Pumper meg full med c-vitaminer og annen moro ... siden jeg av prinsipp ikke tar influensasproeyte, haaper jeg aa slippe unna. Igjen ..... Ny arbeidsuke starter ogsaa i dag. Men foerst faar vi se om jeg rekker en omgang CoreMOW borte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Min amerikanske lege nærmest panicked når hun innså at jeg ikke hadde tatt influensasprøyten ved Thanksgiving, og før jeg fikk ordet av det var jeg stukket før jeg fikk sagt noe mer... Tror kanskje "amerikansk lege" har noe med saken å gjøre... Solen skinner i København - og man avventer en palle med 960 kilo pellets - eller træpiller som de sier på lokalsproget... Artig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettemiddag fra Sandvika,
Fortsatt vinter ger i øst , med en rimelig kald morgen. Startet ut fra SVG med SK4002 og LN-RRN , nylakkert og fin, for nok en grei flight over fjellet som for det meste var dekket av skydekke. Skyet på OSL , men vest for Sandvika var det klart , inklusive Hurum Flyplass. Våren nærmer seg med flere tilfeller av telehiv på Grademoenbanen som resulterer i hastighetsnedsettelse(saktekjøring er vist fagspråket). Noe underlig at en såpass moderne banestrekning med det gode underlags arbeidet skal være utsatt for telehiv. Andre del av møtet skal starte og deretter retur over fjellet til oljehovedstaden. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo..
Da er en mere eller mindre i normal gjenge igjen, etter en uke oppi åsen for å se dem gå på bortoverski.. Dagen idag byr ikke på de største utfordingene.. Ha en forsatt fin tirsdag ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra ytre Romsdal. Her blåser det litt i dag. Men den j**** snøen som kom i helgen, har heldigvis forsvunnet igjen, og det er bare jorder rundt oss.
Satser på bra vær resten av uka, og spotting på MOL på fredag, dersom ikke noe uforutsett skjer. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
De pumper deg full av skiten på Wahlgreen eller CVS for 20 daler .... men jeg vil ikke forurense kroppen med skit som sannsynligvis er fjorårets modell og ikke har noen virkning uansett. Kona er like sur på meg hver gang hun blir syk og jeg er like frisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra Chicago. Hyggelig tur i AA F fra La Guardia i morges. Passelig fyllesjuk er man i dag, tror jeg setter snuta hjem om ikke lenge... Skal bli godt med litt reisepause til fredagen, blir noen timer paa sofaen, ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |