![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Det nærmer seg legge tid igjen, nå på Sheraton på AMS. Kom med siste toget fra Brussel. Begynte dagen med å spotte på DUS, ikke fullt så gøy når det regner, men fikk noen bilder alikevel. Har fått sansen for Air Berlin sine F100....
I morgen blir det terrassebesøk på AMS. Før 2 dager med avslappning og sightseeing i Amsterdam by. Kanskje litt handlig også, man få se. I og med at jeg frarøvet Seilfly muligheten til å gjette på oppgaven igår, så skal han få et nytt forsøk her. Dere andre kan også gjette hvis dere tørr ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vil anbefale deg å besøke Aviodrome flymeseum i Lelystad (ca 1t togtur fra AMS)
By train from Amsterdam Airport: To get to Aviodrome from Amsterdam Schiphol Airport take the train from platform 2 with the destination Lelystad. From Lelystad station you take Connexxion bus line 148 to the stop 'vliegveld/Eendeweg', just a few minutes walk from the Lelystad Airport. When you arrive at the airport Aviodrome is on your right (see sign posting). http://www.aviodrome.nl/english/ Her er reiserapporten fra mitt besøk der: http://forum.flyprat.no/showthread.p...ight=Aviodrome |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag morgen (og Hei, Olav og Fredrik!)!
Er passe stille på jobb i natt, var ikke i form etter søndag/mandag vakten, men er litt bedre nå - satt opp en varmelampe på 1000w ved siden av arbeidsposisjonen min. Skal merke litt verktøy med en lasermaskin her etterhvert også. Har også fått klargjort en del bilder fra helgens stevne på Farnborough Airshow, og satser på å begynne å laste opp disse til airpics.com en gang mellom 4 og 6 i natt. ![]() Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var det fjerde og siste tidligvakt på rad... Fri frem til helgen - skal en tur til CPH og prøve å finne meg en leilighet i morgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen! Vaaknet som et lys ved femtiden, saa da er det like godt aa komme i gang .. saa naa er egg&bason inntatt og kaffen staar paa bordet.
Fortsatt hoeyt oppe etter gaarsdagens paradevals paa Nadderud! Naa ser det virkelig ut til aa kunne bli Champions League paa FBU neste aar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen forumister i det ganske land, og ellers i verden. Ser ut til å bli
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Åsgårdstrand... Her skinner solen og jeg er klar for morgenbad...det blir helt klart flere bad i løpet av dagen. PC`n ble med på ferie alikevel - helt greit når resten av huset/landstedet sover. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå vest, -der vi vet vi er best
![]() Sola er gøymt bak skyene, mao tilbake til normalen. Snart kommer vel regnet også. Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Stjørdalen.
Stille og rolig dag i dag, virker som om hele landet har tatt ferie ![]() (Bortsett fra meg da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, sola skinner over Oslo, og jeg sitter og planlegger et større prosjektoppdrag. Møter FBU 4EVER for et par øl og sushi i ettermiddag. Tenker det blir bra jeg -
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godt folk!
Har nettopp inntatt frokost bestående av tre knekkebrød, en yoghurt og to kopper kaffe. Skal og hjelpe svogern med å bytte noen vindu før MJF venter på meg kl 1430. Heldigvis kort ettermiddag på jobb da jeg har noen esker med gamle Donald pocketbøker jeg skal se over før de blir fint plassert på tilvist plass i leiligheta ![]() Quote:
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da var man på plass på kontoret igjen etter 11 dager i SVQ. Fint å komme hjem til litt kjøligere temperaturer, over 40 grader hver dag blir litt mye... Spesielt når man skal løpe rundt på en bane annenhverdag. Men gøy var det, og med hjelp av masse hydrering og lav luftfuktighet så gikk det bedre enn forventet med varmen.
På veien hjem hadde vi shocon i BCN og min bag kom ikke med, men det var nesten ventet. Nå er det noe Excelgreier som venter på meg her, men jeg lurer på om det skal få vente til i morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Opp av sengen før 12 idag også. Ikke værst for en slabbadask av mitt kaliber. Dagens gjøre mål er å plukke bringebær i hagen og rydde og katalogisere vinkjelleren til fattern. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott sommervær på Nærsnes. Det skal lukes litt ugress. Utover det, blir det som JetBlue skriver: øl og sushi. Vi møtes på Beer Palace litt før kl. 18:00. Det blir bra!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag ettermiddag fra STO.
Familien er "forlatt" på hytta, mens far må jobbe i utlendighet. LN-RPK tok meg trygt over grensen fra OSL i dag, og jammen fikk jeg ikke tatt et par bidler av "dagens" JAL 747-400 som sto på F-piren. Dagen startet godt. I kveld tror jeg jammen jeg lar joggeskoene stå, og slanger meg på sofaen med en Corona (eller det blir nok to, det går liksom ikke an å drikke én Corona) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
alt eldre enn ti år bør han kvitte seg med - Fly&Vin-banden kan ta seg av flaskene....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det blir isåfall en bra fest.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hehe... denne gang aner jeg ikke hva det kan være bilde av (flytype), men det ser da unektelig ut som et luftinntak av noe slag. Er det vanlig å ha slikt "gitter" i et luftinntak til motor? Om det ikke er det så er det kanskje luftinntak til noe annet? Ram Air?
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Da var dagens økt over, hvor jeg bl.a. hygget meg med følgende rare formuleringer i media:
Fra P4: Arrestasjonen av de bosniske serbernes tidligere president, Radovan Karadzic (63) er svært viktig for framtiden i de baltiske landene, sier professor ved institutt for Østeuropeiske og orientalske studier ved Universitetet i Oslo, Svein Mønnesland. En stor dag for Estland? Radio Norge hadde i dag flere meldinger om at de spiser gjørmekaker på Hahiti. Nuvel.. Nå er det på tide å varme seg noen fiskekaker... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 08-08-2007 03:31 |