![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man kommet igang med siste arbeidsdag før ferien
![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn, snart leggetid her. Håper kundene mine lar meg i fred frem til ut mot lunch, så er det nok en full dag og en dag nærmere tur.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God sommermorgen... Solen skinner og det er varmt ute. Inne venter nok en arbeidsdag med flere møter. Trening i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra OSL. Da sitter jeg paa Gate 50 og venter paa boarding. Slapp unna koeer i alle ledd .. bare fryd og gammen denne tirsdag morgen.
Takk for denne gang, Norge. Haaper paa se deg igjen snart! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Nesten 18 grader på morgenkvisten kl 07:00 ikke til å tru. Nesten skyfritt - håper på 25-28 grader i skyggen og litt mere i sola.
Vi får håpe at kjøleeanlegget på kontoret tar seg av varmen og fordeler alt til maks 20 grader :huh: God dag til dere alle som skal jobbe og god ferie for deg som har det. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen alle sammen. Fantastisk at det er finvær i dag og,
Rolig morgen så langt. Blir nok litt mer pes i løpet av dagen, brukerene på jobb er tilbake og jeg må plages med banale IT-ting Blir nok en liten tur ut til SVG i dag, hvis fremdeles været klarer å holde seg på den solrike siden..... ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Først ett jobbintervju før det blir en tur på jobben. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
MOW! Velkommen tilbake...når som helst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tirsdag morgen. I dag ser det jaggu ut til at meteorologene har truffet noenlunde med sine spådommer !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Tromsø
Lettskyet og bra temp. her oppe i dag. Satser på litt maling i ettermiddag/kveld. Ha en flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Her er en stille feriemorgen. Neste etappe av ferien står for døren og forhåpentlig vil det meste av finværet fortsette. Det ser imidlertid veldig mørkt ut ute i vest over havet som kanskje tyder på at værmannen får rett med sitt varsel om nedbør på vestlandet. God tur hjem -MOW. Takk for sist på Paddington. Trivelig å treffes og ta et par brune. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
N57111 er sendt i retning EWR som sill i tønne!
Det er meget varmt, og heller ikke mange tunge skyer å snakke om. 6t igjen her på OSL idag og 2 fly, forslag til gjøremål mottas med takk ![]() Ååå som det skal bli digg med FRI på Torsdag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ingen god tirsdag for meg og familien. Befinner meg akkurat nå på UNN med min 8 årige datter som falt ned i en 6 meter dyp silo på nabogården i går kveld. Hun ble alvorlig skadet og ligger nå i kontrollert koma her, med kraniebrudd, punktert lunge, samt flere brudd i arm og ben. En fryktelig situasjon å havne i som forelder som jeg ikke unner noen. Nå sitter jeg på vent, og har ikke så mye annet å gjøre enn å lese, skrive, snakke med familien der hjemme og surfe litt på nett.
Gleden over å fly ambulansefly sent i går kveld er helt bortvisket. Så nå håper vi bare at vår lille turbojente kommer til hektene igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
alle føler med deg og familien, Odd - og krysser alt vi har av fingre og tær for at det går bra og at veslejenta deres kommer seg vel gjennom dette. Er hun laget at samme stoff som faren, tenker jeg hun er en tøff liten sak.
Som pappa selv kan jeg ikke være i nærheten av å føle hvordan du har det - må være fælt. Lykke til, Odd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Huff.... det hørtes ikke bra ut... håper det ordner seg...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Huff Odd, dette var ikke hyggelig å høre.
Kan vel med hånden på hjertet si at absolutt alle her føler med deg ! egentlig hadde jeg tenkte å klage min nød over en delvis kjip dag med en unødvedig forsinkelse, men min delvis kjipe arbeidsdag fremstår nå som en festdag i forhold til Odd sin dag. har lenge tenkt at jeg skulle være prektig pappa og starte med aftenbønn sammen med snuppa og kanskje det er dagen i dag vi bør starte.. så kan vi ta med en liten jente på UNN i aftenbønnen. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Huff, detta var ikke god lesning på Scanair.no...
Stusset litt da jeg så "lastebilen" til Odd var vrenget inn på parkeringen her! Men Odd, vi på MJF er med dere i våre tanker og håper på positive nyheter fra Tromsø snart! Egil
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk alle sammen !
Egil, jeg var nok ikke verdens mest konsentrerte sjåfør og parkerer i går kveld;-), så dere får bare stå ut med Limo`n min så lenge på feil plass og uten betalt avgift ![]() Prognosene er ikke altfor ille ut nå i kveld, på tross av en meget alvorlig diagnose og skader. Tøff lita jente det her, så magefølelsen min sier meg nå at dette MÅ gå bra, selv om det nok tar litt tid før tempoet er det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Godt å høre at det går rett vei Odd, og bilen skal du ikke bekymre deg for! Den står trygt der den står. Noe sier meg at du slipper unna bot og borttauing, he he ![]() Egil
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg føler med dere Odd, håper dette ordner seg og at hun er oppe å løper igjen snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |