![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. -9 og frokosten er allerde inntatt, selv om jeg svakt kan fornemme whiskyene fra gårsdagens pokerlag. Om ikke lenge går toget til Stryken så jeg får meg en skitur før kveldens fly&vin. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hej från Uppsala!
Solen skiner och jag är ledig. Blir en lugn dag innan jag åker till Stockholm på middag. Önskar alla foumister en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
Utrolig nok oppe og klar for å innta egg og bacon selv om det var både fredagspils på jobben og en lengere bartur senere. En tur innom kontoret i dag før det i kveld blir Fly&Vin ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Oppe tidlig, en gåtur i butikken... Ser fram til å møtes i kveld på "Fly og vin"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra Bodø! Her er det -2 og snø for øyeblikket, så det frister ikke med utgåing idag. Merker lønningspilsen(e) fra igår, og kjenner et sug etter en burger ellerno, så muligens Shell etterpå.
![]() ![]() Fortsatt fin lørdag!
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Sola skinner fra skyfri himmel ![]() Kan rapprtere at CoreFHU funker........-3 sålangt,etter bare 6 dager ![]() Snart avreise til søstersen for feiring av min nieses 14-årsdag ![]() Ønsker alle sammen en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag! Starter beskjedent med en Ali kaffe i kpppen. Senere blir det andre boller og litt fly & vin. God lørdag, alle !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag fra Bergen. Strålende vær her med knallblå himmel. Dagen vil dessverre bli tilbrakt på lesesalen før pizza og pils med studiekompiser i kveld. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Håper folket har en fin lørdag og at fly&vin i kveld blir hyggelig! Skulle gjerne vært med... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Været er jo gullfint i dag, så det blir en lengre tur med bikkja snarlig. Øvrige planer for dagen er å ta seg en tur på skøyter, litt handling for uka og ta det piano i kveld. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() DY til OSL om noen timer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sovemorgen! Det ble sent i går/natt, men man er oppe og går uten varig mén.
Og det er greit nok. En liten tur til "Smak av Italia" for å handle litt San Daniele-skinke. "Fly og Vin" i kveld. Blir nok bra! Ha en fin dag. Ojsann! Uventet besøk i kveld. Her må gulvene støvsuges og en maratonopprydding utføres. Ingen "Fly og Vin" på meg ikveld.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 19-02-2011 at 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaja .. fortsatt i Atlanta, men naa er det ihvertfall groent lys for avgang. Dere faar se om jeg er synlig paa LH445 paa flightradaren i morgen tidlig.
![]() Fin dag her .. planlegger tidlig avgang til aerodromen, saa kanskje jeg faar til en liten ATL-serie ogsaa. Ventet over 20 grader .. jeg maa vaere gal som drar til Norge naa. Ha en hyggelig aften, dere som skal paa Fly&Whatever ... Wish I was There! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings fra SFB. Gradestokken viser for øyeblikket 19 grader og sola skinner fra klar himmel. Meldt en god del flere celsiuser ut over dagen så jeg burde kanskje komme meg ut å nyte finværet etter en alt for lang uke på skolen. Må uansett en tur på Publix for å få meg noe mat. Kan ikke leve på havregrøt til frokost, lunch og middag en uke til. Akk, studietilværelsen
![]() Ha en fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra trikk no 17.
Deilig med fridag fra jobb. Så langt har dagen blitt tilbragt med familien. Nå blir det Fly & Vin. Regner med at det blir hyggelig som alltid. Ønsker alle en trivelig kveld. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Krsand!
Her har man tilbragt dagen innendørs med internett og Wii sammen med bandittene. Nå går turen på jobb for å servere dyre drinker. God fornøyelse til dere på fly&fyll eller hva det nå het. ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld på vei hjem fra Fly&Børst. Måtte trekke meg tidlig, men tror den harde kjerne greier å holde koken utover kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Fra 22 grader C til 22 grader F .. jaja ... sitter på ATL med et Lufthansa boardingkort med 16F påtrykket, noe som skulle antyde en trivelig overfart. God natt alle sammen - nå begir jeg meg til De Fulle Champangneglass' Rike.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |