![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Rena. På tide å ta på seg skiene og komme med til Lillehammer. Jo fortere man går jo fortere blir jeg ferdig. Dessuten har jeg folk jeg må slå og en tid fra i fjor som skal forbedres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good morning fra Gardermoen!
Venter på toget ned til Sandefjord, der et kurs venter. På en lørdag? Galskap? Ja....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Her ligger tåken tett (som vanlig) men kaffe hyles nedpå. 12-timersvakt med hurragutta og en kokke som skal lage hjemmelagde kjøttkaker blir ikke å forakte.
Lykke til Someone. Fly fletta av konkurrentene, vi heier på deg.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn morn fra Forus. Dagens første kaffe kopp er på vei ned. 12-timersvakt her også gitt. Men ingen antydninger til hjemmelagde kjøttkaker eller lignende. Får se hva dagen bringer av fast føde etter hvert. Foreløpig holder det lenge med litt kaffe.
Øs pøs regnvær i Stavanger og lite som minner om skiføre. Gjør meg ingenting. Jeg trives best uten ski på beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra gullstuen OSL. Da er man på vei til DXB uten jentene... snufs. To uker alene i sandkassen før de hentes ned. Nå venter 2x sete 1A på SWISS og det mykner situasjonen. 22 timer til oppmøte på nytt kontor.
SC |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra "The Square" i København.
Her har man hatt en god og lang natt på øyet. Og det er jo ikke noe som vi småbarnsforeldre er veldig bortskjemt med. Nå blir det litt frokost før man skal på en liten shoppingrunde i byen. I kveld blir det selskap på "Seilklubben Frems Restaurant" Ønsker alle en trivelig Lørdag S Last edited by learjet; 17-03-2012 at 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Jar!
Følger Someone og andre birkebeinere på NRK1. Ser ut til å bli en flott tur for de fleste, så lykke til og ønske om en fin opplevelse over fjellet til dere. Til de som foretrekker begivenheter mer to topic; Ha en flott dag. Tåka letter nok her i sør-øst også :-) Bergern |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Frokost er laget til jentene, så da er å finne seg til rette i godstolen med padda på fanget og en god kaffekopp.
Blir vel en tur til byen i dag, må unnagjøre noen småting og treffe på venneparet til kjerringa som kom opp fra CPH i går. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Har sovet lenge men er allikevel trøtt som et laken.
Nå får jeg straks sette meg ned og høre hva en sprekkeferdig elefant har å fortelle om opplevelsene på jobb hos Viafnat. God tur til Someone og god feiring til Oversheriffmesteren.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da vaaknet man etter gaarsdagens utskeielser og man har vel foelt seg betraktelig bedre... Mistet telefonen i en taxi ogsaa, men jammen har ikke et godt menneske som fant den -- ikke taxisjaafoeren som forovrig behoerig ripped off a norwegian student -- allerede returnert den! Man faar tro paa menneskeheten, taxisjaafoerer untatt, av slik!
Resten av dagen tilbringes paa kurs i selveste Sjomannskirken. Ha en bedre loerdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
Mornings fra Narvik hvor man befinner seg etter en kort WF-flight fra Bodø i morgentimene. Om litt går turen sørover mot Stockholm i tog 93.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Kveld fra Gardermoen! Sitter på Best Western Gardermoen sammen med veldig mange andre og har LAN
![]() For de som bor i nærheten av Gardermoen er det verdt et besøk, mange flyentusiaster som simulerer virkeligheten så nært som mulig ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag... | Madman | Flyforum | 14 | 15-09-2007 20:07 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |