![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God lørdagsmorgen. Deilig med +9 timers søvn. Blir å pusle litt hjemme idag før jeg sammen med 5 venner border MS Color Festival for en liten tur-retur Oslo-Frederikshavn........det er fare for at det blir endel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn. Her skal jeg snart ut til en kunde og oppgradere en MSA1000 og noen gamle SAN-switcher, og snike inn litt mer oppgraderinger og rydding.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
og da var man våknet her på hotellet i Manchester. Måtte bytte rom i går da lyset forsvant når jeg sku plugge i PCen og dem trudde at sikringa inne i kontakten var gåen
![]()
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God helg, mulig en tur på 19R eller 19L eller rettere sagt OSL.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
LCH78 - Har du kjøpt deg beistet nå, eller?
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Fri! -at last!
![]() Det blir nok likevel ein arbeidsdag, men det er nok snakk om hus-arbeide, ikkje så kult, men må til. Heldigvis (!) er det opplett i Bergen i dag......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen. Litt rydding og småpakking før morgendagens avreise til Samos. Reisefølget dukker opp sent på kvelden her i huset, så da blir det å sitte å småspise, smådrikke og småprate litt før første Flytog kl 0445, tenker jeg..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ti timers søvn er unnagjort,morgenavisene lest og frokosten unnagjort.Snart er det ut å kjøpe blomserbukett og presang.Ettermiddag og kveld går med til bursdagsfering på Lunner.
Ha en fin helg!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Omsider starter dagen med nogenlunde brukbart vær. Rimelig klart og fint så langt . Ute i horisonten på havet er det tydelig at det er mye dønning etter siste dagers kulinger.Skip forbi på vei nord - og sørover kysten stamper forbi. Dette er noe vi vanligvis ser mer til i selve vinterhalvåret. Vel , det blir en rolig lørdag med litt innendørsaktivitet av forskjellig slag. Halve familien ligger med omgangsyke og influensa. Ha en fortsatt god helg alle. Husk ; drikk tran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø. 12 dagen på UNN er påbegynt, og det går stadig framover med den lille. Våknet tidlig i morges til støyen fra et helikopter som landet, så det er da litt luftfartsmessig her også.
Må si at jeg er imponert over standarden både på helsepersonell og øvrige fasiliteter her! Skal være meget forsiktig med å være kritisk i debatten om budsjettoverkridelsene i helsevesenet når jeg ser hvilken innsats de legger for dagen her på huset. En ting som overrasket og imponerte med var at de har et trådløst gjestenettverk over hele sykehuset. Er dette vanlig på norske sykehus mon tro? Noen som vet noe om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag morgen fra Bislet, her har man begynt å "krya på sig" etter en fredag som mer eller mindre ble tilbragt under dyna med influensa eller hva det nå var. Tror jeg skal våge meg en tur ut på byen i dag, deretter blir det indretjeneste med blant annet skjortevask...
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag.
Da er en tiiiiidlig arbeidsdag avsluttet. Var frisk og rask på jobb kl 0400. Så nå er det en raks dusj før avreise mot østfold og feiring av moderen. Blir nok morsomt men kanskje litt slitsomt.... Vel sola har tittet frem - kjenner det svir i øynene av dette skarpe lyset.. Godt å høre at det går bedre med den lille hos Farmer. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp fra Amerika! Hilsene gaar til Tromsoe og det er godt aa hoere at det gaar fremover!!!
'Bare' 26 grader og luftfuktigheten er beskjedne 73%. Funderer paa aa beise terassen i dag ... Blir uansett pause klokken 12.15 .. maa jo se om Lille-John senker Newcastle. Har foroevrig overtalt vaar lokale irske pub til aa aapne 0830 i morgen for aa vise ManU-Man City. Saa da blir det irsk frokost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag ettermiddag.
Da er helgejobbinga i full gang. Stille og rolig, så det blir nok ikke noe stressende dag akkurat. Ønsker dere alle, jobb eller hjemme, en riktig god helg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det blitt kveld... Dagen har gått til riving av kjøkken, gulv, vegger og tak.... Å fytti katta hvor mye dritt-arbeid forrige huseier har gjort.
Enda noen timer med riving før jeg tar kevlden. :-p
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Andre ting er SKIKKELIG skrudd fast, sånn ca 12 skruer på en 1,5/3" på ca 1. meter festet til undersiden av kjøkkenskapene.... ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God lørdag... | Madman | Flyforum | 14 | 15-09-2007 20:07 |