![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal booke en tur til USA på lufthansa.no med LH tur og LX retur.
Det er fine priser i bookingklassen som vises (low economy EB), men jeg ønsker å få vite hva som er prisen i billigste eco klasse som gir 100% opptjening hos EB (economy). Finner ingen funksjon på LH sine sider for å sjekke dette (Swiss har "upsell", som noen ganger viser dette). Jeg får ikke opp de aktuelle (billigste) prisene på Wideroe.no, så å får ikke booket dette gjennom de. Noen som har noen tips i denne anledning?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Booke økonomi på wideroe.no, legg inn kommentar i bookingen og ta det på chaten/mail etterpå. (WF har jo 24t angrefrist så du kan evt. trekke deg dersom det blir for dyrt/de ikke finner ledig)
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Får man samme priser av LH på telefon som på nett? I så fall kunne man prøvd å ringe.
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
DU kan sjekke priser her: http://matrix1.itasoftware.com/cvg/dispatch Velg salgssted "OSL"
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for innspill Discus. Skal ta en prat med Widerøe på chatten!
Har for øvrig også snakket med Lufthansa pr. telefon og fått klarhet i prisforskjellen mellom low eco (S/L) og eco (V). Skal jeg opp fra S/L til V går prisen opp fra kr 5 665 til 7 398, altså en økning på kr 1 733. Forskjellen i grunnpoeng er 3 300 mot 13 200.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser jeg har gjort en feil, LX gir ikke 100% i V; må opp på H.
Så, OSL - FRA - SFO med LH i V og LAX - ZRH - OSL med LX i H kommer på kr 8 202. En økning på kr 2 537. Det som gjør det kostbart i dette tilfellet er at man må opp på H klasse på LX flightene. Tenker derfor å bare "oppgradere" utreisen med LH til V og la hjemreisen forbli i low eco. Dette for den nette sum av kr 937. Takk til wideroe.no og chatten for verdifull hjelp!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booking.com "åpen" for misbruk | krølle | Reiseforum | 8 | 11-02-2016 16:00 |
Norwegians "nye" priser i Norge ved en monopolsituasjon | sk931 | Småprat | 15 | 14-10-2012 01:13 |
KLM - "oppkjøp" etter booking? | kristian | Reiseforum | 5 | 04-03-2012 20:25 |
"Merkelig" dato i booking på checkmytrip. | Martin | Reiseforum | 5 | 11-01-2012 21:06 |