![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter og kikker på en BA-booking i Checkmytrip.
Billetten ble booket mandag 2. januar, og flyturen finner sted lørdag 16. juni. Når jeg klikker på "Diverse"-fanen nederst, ser jeg følgende: "föstudagur, 14. september 2012". föstudagur betyr visst lørdag. Det er heller ikke første gang jeg ser en sånn dato, som ikke virker noe fornuftig ifht. bookingen i en booking, men bare en tilfeldig dato en god stund etter at man har reist. Noen som har noen anelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Den nye Checkmytrip var jo skikkelig på bærtur en periode, og er det kanskje tidvis enda
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Prøv at trykke "classic" nederst i højre hjørne på Checkmytrip, så får du den gamle udgave. Det løser måske problemet.
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Ser det gjelder de andre bookingene mine hos BA også. Får oppgitt en dato som er ca. tre måneder etter avreisedato. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med merkelig reklamefilm, "Travelers think big" | robertaas | Småprat | 26 | 08-11-2016 22:33 |
Booking.com "åpen" for misbruk | krølle | Reiseforum | 8 | 11-02-2016 16:00 |
KLM - "oppkjøp" etter booking? | kristian | Reiseforum | 5 | 04-03-2012 20:25 |
Lufthansa.no - Muligheter for "upsell" ved booking? | LNv22 | Reiseforum | 5 | 15-02-2011 11:31 |
Merkelig "tilbud" fra KLM. | Mchansern | Reiseforum | 4 | 08-11-2010 22:30 |