![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, jeg får kaste meg på trenden med bilder fra 2010. Alle bildene er enten av fly eller tatt fra fly. Noen har dere sett før og noen vises for første gang. Her er ihvertfall et redigert sammendrag av året sett fra mitt kamera (med unntak av Las Vegas og Edmonton).
Først ut er Krohn Air like før jomfruflighten. ![]() Her ombord i LN-KKH hvor vi ligger på vent over Tautra NDB (TAT) pga tåke og trafikk. ![]() Royal Air Force på besøk på Årø en svinkald februar kveld. ![]() Norwegian med ur-norsk bakgrunn. ![]() Air to air. SAS LN-RRA. Slutten av mars. ![]() Så har det blitt mai i dobbel forstand. ![]() SunExpress i nye farger på jomfruturen. Fin fødselsdagsgave til undertegnede. ![]() Ute på rånetur i småfly. ![]() Sentrum av Oslo i begynnelsen av juni. ![]() Malaga airport nede til høyre. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Polaris takker for året som gikk :) | Polaris | Bilder & foto | 15 | 02-01-2012 16:23 |
Året som gikk på OSL, mye HEAVY og en SUPER | ENGM 911 | Bilder & foto | 17 | 30-12-2010 23:48 |
Litt mere bilder fra året som er gått | TobyAllan | Bilder & foto | 11 | 25-11-2010 12:14 |
47 bilder fra div. flyplasser | Jørgen S | Bilder & foto | 23 | 02-09-2007 23:21 |