![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Sitter her og redigere litt bilder, her er litt mer å se på, håper at de fleste liker dem
![]() Tekst under bildet. ![]() West Air står klar til at flyve inkasso breve til vestlandet. ![]() Denne har stått lenge nu, kansje den snart skal ha sin egen tråd, for at holde litt liv i den. ![]() Bildet er tatt i veldig dårligt vær, dessuten så snakket Vidar så mye i bakgrunnen så man ikke kunne konsetrere seg om at ta bilder ![]() ![]() Thai i motlys. ![]() Litt mer Norwegian, får veldig spesielle farger på bildene, når man tar dem på det tidspunkt hvor solen velger at gå ned, men litt tøff effekt at dette er det virkelige farge bilde, og ikke noe som er redigert frem. ![]() Baltic, er jo spesiellt interesert i øst europeisk aviation, ikke at denne er spesiellt østeuropeisk, men lugter litt av Natasha,HAHA ![]() SAS i takeoff ![]() Ett bilde til ære Viking1965, som likte dette bilde veldig godt. ![]() Lufthansa sitt R/C fly hehe, set i forhold til neste bilde, bildet er tatt i direkte motlys, måtte jo se hvor bra eller dårligt det ville bli. ![]() A380 Ready for takeoff, dette bilde har solgt noe helt sinnsykt på bildebyråerne. ![]() Er der noen som har klart å indentifisere mannen som vel var med på 90% av alle bilder fra denne dagen? ![]() TAP ankommer Oslo ![]() Air Berlin, har de byttet fargeskjema ?, har to forskjellige livery's fra Gardermoen. ![]() Low Level Fly By til ære for gærne flyspottere. ![]() British Airways ankommer Oslo ![]() SAS fikk plutselig lyst på at svinge til venstre, vet ikke hva som var spesiellt denne dagen, men alle som tok av fra Østre svingte kraftig til venstre rett etter takeoff'en ![]() Lille Lufthansa, synlig bevis at de bare behøver en motor for at komme fremover, bare se på eksosen, taler for seg selv. Da jeg nu har så mye fritid, blir jeg sikkert snart stengt ute fra forumet for at poste for mange bilder HAHA, men håper da noen liker at se disse bilder. MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det mye fine farger og variert utvalg!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye bra her, men må si at bildet av den saab'en var en klar favoritt! Flott eksponert, fine farger og refleksjoner, rett å slett herlig bilde!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder med variasjon
![]() Er vel en god stund siden airberlin byttet fargeskjema nå..
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 24-11-2010 at 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra,Torben!
Hehe,bra at du ikke la ut videoen du tok,når jeg trodde du var ferdig med og filme. Ikke mye fly og høre på den.Mest smella på meg,hehe. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uffda,skulle aldri minnet deg på den,hehe!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Høres spennende ut, få publisert den
![]()
![]() |
#9 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Arrrghh. Sommerbilder?
![]() Du e ikje riktig nagla ![]() Saab'en var rimelig lekker,da.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette var en flott serie fra deg Torben. Du har mange perfekt redigerte bilder, og noen litt av den typen jeg har kommentert på før, men alt i alt en kjempebra serie!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fine bilder. BA var min klare favoritt her
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kaster meg på 2010 trenden - div bilder fra året som gikk | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 11 | 02-01-2011 22:08 |
Litt mere skumringsbilder fra OSL 061110 | TigerBlack | Bilder & foto | 8 | 08-11-2010 09:54 |
Litt fra året 2009 på BGO. | Piddien | Bilder & foto | 8 | 24-05-2010 01:19 |
Litt fler Osl-bilder, for den som vil se.. | petru26 | Bilder & foto | 8 | 24-04-2008 06:23 |
Enda mere bilder fra sola | tabrenna | Flyforum | 1 | 02-06-2007 02:19 |