![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da den lenge påtenkte "HNL 2011-turen" nærmer seg å skulle bestilles, så kunne jeg tenke meg å få flydd Hawaiian på siste leg fra fastlandet og ut til HNL - mye også fordi de flyr 767 ut. Men å finne noen som selger gjennomgående billetter OSL-HNL med HA på siste leg er neimen ikke enkelt... noen som har noen tips?
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Problemert er nok at det ikke er flighter som korresponderer. HA's flighter gaar alle ut fra fastlandet fra morgenen og da er det ingenting fra Europa som passer. Meg bekjent har de interlineavtaler med de fleste, men tror ikke de har med oss (WF).
Proev avansert soek ved aa stykke opp reisen. Du burde kunne finne noen gjennomgaaende priser hvis connection er under 24 timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk for hjelpen, MOW! Skal se hva jeg klarer å finne utav.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke selskaper tilbyr flatseng fra OSL? | KnutW | Reiseforum | 17 | 03-07-2018 23:40 |
Hvilke selskaper har totaltforbud mot alkohol? | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 13-03-2017 20:48 |
Hawaiian med ny Airbus ordre | jameson82 | Flyforum | 2 | 18-11-2011 08:39 |
Hvilke selskaper vil du ha på FOT-Rutene? | Trdfly | Småprat | 20 | 02-11-2011 17:06 |