![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei alle sammen
Kona og jeg var i Krabi området for noen år siden (i 2002) og nå i november skal vi dit igjen. Vi har fått ordnet fly og hotell så det meste er på plass...men dersom noen har gode forslag til aktiviteter, restauranter etc så er det bare å komme med dem her og nå :-) Vi skal bo mer eller mindre på Ao Nang stranden så det er utgangspunktet vårt :-) Sist tur var vewldig bra og vi fikk blant annet besøkt James Bond island. Vi har også vært på Phi Phi Island før og Phuket et par ganger :-) Vel , hvis du har noen gode tips er det bare å komme med dem ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Hvis du booker bord der så henter de deg på hotellet free of charge. (med ganske bra bil etter Thai standard) http://www.nakamanda.com/ Hvis du ikke snorklet forrige gang (sannakaling som de sider) så anbefaler jeg det. Vi møtte faktisk korall slange på svømmeturen som var en kul/nifs opplevelse. ![]() Restaurantene på Krabi Sheraton (hvor vi bodde) er også ganske bra - dog latterlig overpriset (60-70 NOKr en pils osv.) God tur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Like ved Krabi Sheraton ligger et lite, lokalt sentrum (sjøsiden av veien), med en handfull restauranter og barer.
Ganske bra standard og som vanlig til fantastiske thai-priser. Her møtes oftest Thomas Cook crewet, før den obligatoriske massasjetimen. Ellers er det 20-25 med buss/taxi til Ao Nang herfra. Strendene i området er ikke på høyde med de i Phuket, men til gjengjeld fri for vannscotere og solsenger. Tally-ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Snorkling på Koh Rok? (båttur fra Koh Lanta)
http://www.kohrokthailand.com/ Tur til Langkawi i Malaysia? (må evt overnatte her tror jeg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ta en dagstur ut til Koh Poda. Perfekt for snorkling. Ca 200 Baht med Longtail.
Last edited by orhel; 24-10-2010 at 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snorkling er fantastisk så vi kommer nok til å se på noen muligheter for å dra på noen turer :-) Takk for tipsene så langt. Har allerede vært på Langkawi så det tror jeg ikke blir aktuelt denne gangen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Vi var i Ao Nang og Railay beach i april og hadde en fantastisk tur. Jeg vil anbefale dagsturer ut til Koh Poda og Chicken Island. Fantastiske steder for bading og snorkling. Når det kommer til spisesteder, så havnet ofte opp på strekket av restauranter som henger over stranden nord på Ao Nang. Det var en restaurant jeg desverre ikke husker navnet på som vi var veldig fornøyd med. Jeg kan prøve å forklare. Blant disse restaurantene som alle går helt ned til stranden, så lå denne med eller mindre i midten og kan muligens kjennetegnes meg grove rødaktige treverksmøbler. Meget god thaimat. Ellers så anbefales Hong Island, selv om vi selv ikke fikk besøkt stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg var i Ao Nang sist vinter, veldig fint sted. Vi tok longtailbåt til Railay Beach hver gang vi skulle på stranden(ca10min). Vi syntes stranden der var mye bedre enn den i Ao Nang eller Noppharat Thara Beach.
Fra Railay kan man gå til Phra Nang beach. Ellers kan jeg anbefale 4 Island tur fra Ao Nang. På den turen er man innom fire flotte øyer. Husker ikke navn på øyene. Ellers har de Thaiboxing og King Cobra show hvis det skulle bare av interesse. Snorkling syntes vi var best på Phi Phi. Phra Nang beach. ![]() En av øyene på 4 Island turen. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg skal til Guyana! | imm | Reiseforum | 6 | 27-07-2012 13:35 |
Hjelp! Jeg skal til Thailand i fellesferien. | HMWK | Reiseforum | 11 | 31-03-2010 21:51 |
Hurra nå er det barre 19 dager til jeg skal reise til MAN | oddi | Reiseforum | 35 | 10-02-2009 11:33 |
Da skal jeg plage dere med litt bilder igjen.. | petru26 | Bilder & foto | 22 | 02-08-2007 23:25 |
Hurra, jeg skal til Seattle | VC-10 | Flyforum | 6 | 27-01-2006 14:10 |