![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har endelig fått klarsignal til å delta på en konferanse i Seattle i begynnelsen av mai, og gleder meg til det.
Planlegger å være raskt ute med å bestille biletter for å få en best mulig pris og ha et godt utvalg av ruter å velge i. Jeg har kikket en del, og den jeg har sett for meg så langt, er KL/NW/AS med ruten TRD-AMS-SFO-SEA-AMS-TRD. På denne måten får jeg brukt tre selskap og for andre (og kanskje siste gang) gleden av å fly MD-11. Rotung via SFO er selvfølgelig en omvei, men det er jo litt av moroa, og det blir bare et par hundringser ekstra. Her på forumet er det jo mange som er vant til å reise den veien og andre som er godt inne i reiselivsbransjen med kjennskap til artige reiseruter. Noen som har noen andre gode forslag, både med artige selskapskombinasjoner og gode priser? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Velkommen hit.....og MD-11 er absolutt verdt turen via SFO.....uansett er SFO en grei flyplass aa ankomme til, bytte til AS gaar greit....andre alternativer kan vaere via Vancouver, men vet ikke hvordan det faller ut prismessig....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hva med SK fra CPH direkte? Med WLAN ombord??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg reiser en "all-airbus" rute i slutten av mars. SAS OSL-CPH-SEA og Frontier SEA-DEN, Ted DEN-CHI før SAS tar meg hjem CHI-CPH-OSL.... Ikke så dyrt var det heller...kun strekningen med Frontier som ikke gir poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Er det ingen som driter i prisen og reiser Biznizclass lenger? Man må jo tenke poeng i disse dager!!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Håper da poengene mine skal flytte meg fremover i kabinen...kanskje har det kommet nye seter også!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
På 340 til SEA bør du vel ha en god sjanse for nye seter siden de skal være ferdige med alle flyene i slutten av mars.
Hjem fra ORD blir det vel 330, og da er det jo fortsatt gamle seter.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg skal til Guyana! | imm | Reiseforum | 6 | 27-07-2012 13:35 |
Hjelp! Jeg skal til Thailand i fellesferien. | HMWK | Reiseforum | 11 | 31-03-2010 21:51 |
Hurra jeg fyller år i dag! | svgspotter | Flyforum | 18 | 11-09-2009 16:20 |
Hurra nå er det barre 19 dager til jeg skal reise til MAN | oddi | Reiseforum | 35 | 10-02-2009 11:33 |
Hurra jeg fyller 15 år | oddi | Flyforum | 16 | 20-12-2008 14:39 |