![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Vel, 10 år er vel kanskje ikke gammelt.. Uansett, her fulger noen bilder tatt over noen dager. Håper jeg har klart å få de sånn nogenlunde i vater og hele pakka til tross for at jeg er trøtt som en svær dupp..
Da setter jeg over til bilder : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joda, dette bildet er undereksponert en liten tanke med vilje.. Fikk frem lysa på siden og på rullebanen litt mer natulig.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det jeg hadde for denne gang.. Har nesten en hel sommer med bilder å ta igjen jeg da, siden jeg har hatt utstyr på service.. Men jeg er godt igang, så kommer sikkert fler bilder! Takk for titten folkens! Asgeir.
![]() |
#2 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utrolig bra. Nå er du tilbake for fullt.
Flott.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vakkert!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
SVG Spotter
|
![]()
Meget BRA!!!
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Meget bra serie.
![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte greier!! Men 1024 pixler er en tanke for bredt for min jobb-skjerm...:huh:
(Joda, kan scrolle sideveis, men hvem gidder det da?)
![]() |
#8 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ja det får man si! Føyer meg i rekken og stiller meg også bak det som alt er sagt, men på ett av bildene ser jeg du har vært typisk uheldig med at ett av flyene selvfølgelig måtte ha mange parallelle liner (Bizjet eller hva det er). Det er så lett å få slike urolige linjer av det. Det går vel an å gjøre noe med det, men uansett hva JEG gjør så blir det slik. Finfin serie!
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
I know... Men enkelte ganger er det svært vanskelige forhold
![]()
![]() |
#11 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Om du holder bildene dine til max 840px i bredden hadde det vært ganske hyggelig. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Og urettferdig for bildene
![]() |
#13 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Bra bilder fortjener å vises i 1024 eller 1200 for den saks skyld. Jeg må scrolle livet av meg, men det betyr ikke at bildene er dårligere selv om de er over 840px...
Om man ikke bruker bildene til annet enn egen hobby og visning på forum, og man skal ha 840px på et forum (max) så kunne man likegodt klart seg med Sony E.'s K700i...
![]() |
#15 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Det som er problemet er i hovedsak ikke at man må scrolle over alt for å se bildet. Hadde det vært bare det så skulle jeg holdt kjeft, men problemet her er at forumet gjør *samtlige* innlegg i en tråd like brei som bredeste innlegg, som igjen medfører å lese alt er et slit. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det var flotte bilder, det
![]() Jeg likte det bilde av Lufthansa Cityline. Bra med litt annerledes vinkel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Infrequent traveller ;-)
|
![]() Quote:
EDIT: Om hvor plagsomt det er å se litt bredt på bilder og innlegg i forumet. Jeg mener fremdeles at bra bilder fortjener å bli vist så stort. Store skarpe bilder imponerer mer enn små skarpe bilder.
![]() |
![]() |
#18 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra Asgeir - meget bar bilder i passe str eller som noen sier skyulle ha vært 1200 x, men vi får akseptere hav de sier, ellers er jeg redd for at upload kan bli borte.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Litt dressur funker bra, og vi vurderer en feature som faktisk gjør at om du laster opp noe over 840px så vil bildet bli konverter her og vises i bare 840px. Så kan man velge om man vil gjøre konverteringen og arbeide bra slik at det ser perfekt ut i 840px eller satse på at en convert-on-the-fly-funksjon her gjør en bra nok jobb. -A ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Er det en faktisk grense på 840px? I så fall hadde det jo ikke vært direkte livsfarlig å ha en sticky med rules'n'regs for bilder... Så kan man jo utestenge de som setter litt for mye pris på fine bilder som kan vises i stort...
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Regner med dere synes det er innafor å fly via Amsterdam når jeg skal til London | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 14 | 01-05-2018 08:26 |
Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk | jumbo | Bilder & foto | 4 | 18-07-2012 16:08 |
Jeg skal til Krabi i Thailand igjen :-) | gardkarlsen | Reiseforum | 7 | 23-10-2010 11:26 |
Plage dere med litt bilder igjen da.. | petru26 | Flyforum | 14 | 26-05-2007 04:16 |
Jeg skal gi dere en "Quize".. | FBU 4EVER | Flyforum | 14 | 15-01-2007 21:13 |