![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ny dag, ny uke, nye muligheter! Det eneste store minuset i dag er været, ikke akkurat "god lesning" når en ser ut vinduet. Men men, man kan ikke styre været. Ikke mye spennende på tapetet i dag, noen møter og diverse småting som skal unnagjøres. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Oppe ekstra tidlig i dag for i dag begynner jeg i utplassering.
Så god morgen forumrister !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Bodø, her er det 13 varme i dag, men det er grått og det blåser 19knotter, så blir vel ikke så mye til varmen likevell.
Ny uke igjen, frokost er spist og skal snart på jobb ![]() Ha en fin Mandag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..Grått og trist denne mandagen..
Mandag burde egentlig vært fast Gro-dag, nemlig like tungt å stå opp hver gang. Ellers blir det rolig dag, bare en er ferdig på jobb . Ønsker alle en fin dag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 04-10-2010 at 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Frokost bestående av to kokte egg + en skive er unnagjort. Nå står man påkledd ute på balkongen med en kopp kaffe og venter på at samboeren også skal bli klar for avreise. Elles nok en dag på kontoret. Kan ikke huske å ha noen møter eller spesielle gjøremål, så denne dagen blir nok for det meste foran pcen. Håper å runde av i høveldig tid slik at jeg rekker en treningstur og noe annet hyggelig før man igjen returnerer til bingen. Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra OSL. Frokost er overstått - nå sitter jeg her med en Starbucks og surfer litt før jeg begir meg over til terminalen. Blir først Continental til EWR, og deretter, hvis alt går greit, DC-9 på siste leggen hjem til Atlanta.
Deilig å kunne sove litt på morran - som regel er det grytidlig avgang herfra. Og slik ser det ut utenfor vinduet mitt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Tilbake i trønderland, og det er vindfullt i dag og -men der er gløtt i skylaget, så kanskje det blir litt lysare i løpet av dagen? Ny veke, fortsetter på oppgåvene frå forrige veke ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Gla mandag #2 fra Trondheim
Spesielt god dag idag etter seieren til RBK igår ![]() Sitter no her å venter på legetime,da ryggen ikke akkurat er i vater enda ![]() Det er blåsevær idag, men deilig temperatur og det ser da lysere ut på himmelen.... Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er det grått og trist i dag, og det er jo alltid like moro å stå opp på en mandag. Men nå er man iallefall på plass på kontoret, og med månedsavslutt in progress, er det alltids nok å ta seg til! Får håpe denne uka går like fort som den forrige! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag... På jobb siden 06:30. To dager på kontoret denen uken følr uken avsluttes i Roma. Nye turer med Lufthansa med andre ord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Blir lite studier och innan jag tar turen till ARN för att flyga SK163/164 i cockpit. Solen skiner och det ser ut att kunna bli en ganska trevlig dag. Ser redan fram emot att avsluta veckan i New York/New Jersey! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Barna levert i barnehagen og fruen sendt på jobb. Nå er det frokost og aftenposten. Dagen blir tilegnet litt indretjeneste. Har en del prosjekter som en skal få gjennomført. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra en grå hovedstad. Her skal det gjøres fint lite i dag. Har tross alt langfri som skal nytes
![]()
![]() |
#14 |
777 ''Simply the best!''
|
![]()
God formiddag fra Rissa
Startet Dagen ved å våkne klokka 02:37 presis, av vindkastene som gjør at huset gynger søtt. Klokka litt over 6 kaver jeg meg opp. Får hivd i meg litt kokt egg, ei brødskive og litt varmt å drikke. Så var det bare å pakke sekken å dra ut i vindfulle trøndelag. Teller fire (!) dager til min neste tur :-) Ha en fortsatt fin dag alle forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Bislett.....da har man kommet seg opp og fått litt påfyll av smertestillende så man kan få i seg litt frokost. Fått strengt bskjed av legen om å ikke finne på noe tull de neste 2 ukene, så har bunkret opp med filmer og bøker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Lysaker - ferdig med lunsjen her. Innevær i dag, ikke noe spesielt står på programmet.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Nord-Carolina - her står uken i makroøkonomiens navn, og det blir nok ikke så mye annet før torsdag - så skal man man heller ta igjen i weekenden!
Begynner å bli kjøligere i været - ser det er meldt 19C i dag - jeg kaller det norsk sommer, jeg -og har funnet frem jeansene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, da satt jeg på Newark .. hadde en flott tur over med CO, men etter at DL kansellerte en av ettermiddagsmaskinene er backlog'en stor. Men jeg kommer da ihvertfall med seks-maskinen-som-sannsynligvis-kommer-til-å-gå-ved-syvtiden-men-det-tviler-jeg-på-for-nå-er-klokken-1835-og-det-er-fortsatt-ingen-flyvemaskin-ved-gaten.
Men det regner og blåser og er ufyselig som det kun kan være på Newark. Men jeg kommer meg hjem og der venter fruen med en kald pils og kjærlig pleie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Chicago. Kaldere her naa, men fortsatt levelig.
Opp til oera i drittarbeid, kontordager frem til onsdag foer det blir en tur til Houston og LA foer man ender opp i San Diego igjen ihelga Paa tide med en Shiner tenker jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 13 | 11-08-2014 21:52 |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
God mandag fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 17-12-2012 18:31 |
God mandag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 16 | 06-02-2012 19:36 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |