![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra verdens fineste by på Vestlandet!
Fri fra jobb i dag, må nesten få brukt opp en del feriedager man har til gode før klokken sier 2013. Så i dag er det å få de små ut døra og sendt de retning skolen om en stund. Selv skal man vel leke seg med litt el-verktøy i dag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Holkeføre hjemmefra og opp til Storokrysset. På tide å ta fatt på årets siste arbeidsuke før jeg skal på kino og se filmen om han lille fyren som ligner litt på han fra Idol med mellomrom mellom tenna. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Scandinavian Lounge i CPH, hvor jeg har fått meg en varm dusj, og litt morgenmad etter nattens helt greie flight fra BKK. Nå er det snart videre ferd til Oslo, hvor jeg nok får testet buss for tog ettersom Oslotunellen visstnok skal være stengt igjen. Blir spennende å se om jeg når mitt fly videre kl 17 i ettermiddag etter dagens møter om det der problemet vedvarer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Ikkje i slag i dag, så det blir heimekontor om litt. Må også finne ut om DY eller Gjensidige har lyst å betale taxien heim i går kveld sidan flyet var så forsinka at eg ikkje rakk siste bussen ein gang...
Ha ein frisk dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kan det stemme at det stod en Finnair A330 på OSL ca kl 10 i dag? Mente å skimte en slik ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...294#post808294 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - nå sitter jeg og grubler på om jeg skal gjøre a eller b i kveld. Hvis jeg grubler litt mer så slipper jeg noe av det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 13 | 11-08-2014 21:52 |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
God mandag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 16 | 06-02-2012 19:36 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 05-10-2010 02:19 |