![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Da prøver jeg meg på noen bilde her på forumet for første gang... Skulle ta turen over fjellet med DY564, og LN-NOJ skulle gjøre jobben.. Var heldig å fikk Jumpseat
![]() ![]() ![]() Står på gate @ osl. Nesten klare.... ![]() Litt brefing må til før avgang... ![]() Stuerene var ikke helt klare nei... Lukter en GL delay av denne ja..... ![]() ![]() Eng 2 stabilized. Starting Eng 1..... ![]() To gode starter... Good to go... ![]() Lineup RWY 01L ![]() Rotate.. ![]() Litt muffins på radaren rett etter takeoff.. Humpa litt igjennom det ja.... ![]() ![]() Et av waypointene på vei til svg.. Morro navn... hehe.... ![]() Sola sett fra oven..... ![]() Norshuttle 564 cleared to land ![]() Nesten nede.... ![]() Taxer til stand 14... Hmm.. det håndtaket ble litt i veien... Det var den turen.. Alltid morro å få sitte forran.. Dog første gang jg skulle prøve å dokumentere det med bilder.. Føler det gikk sånn tålig... Takker et fantastisk hyggelig DY Crew for turen.. ![]() Last edited by Elling; 23-06-2010 at 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dett gode bilder fra cockpit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Flotte bilder. Var dette på lørdag?
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Var på lørdag ja....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Åh, åh - det har jeg lært! Det er flightnummeret. F.eks. DY245 osv... På 757en som var på besøk her hadde de dog nret på en papirlapp midt i cockpiten. Eget system, hehe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte cockpitbilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FlyKirurg
|
![]()
Flotte bilder! Har hatt to klappturer i mitt liv og det er noe jeg aldri kommer til å glemme.
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høstens eventyr, the ultimate Boeing717-tour: SVG-OSL-HEL-ARN-SVG | oskarflekkefjord | TripReports | 17 | 26-10-2015 09:17 |
OSL-AMS seat 0C (NAX258G) | Thomas | Bilder & foto | 7 | 18-04-2012 07:59 |
Trip report SVG-OSL-LIS-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 15 | 23-08-2011 13:49 |
SVG-OSL-TOS BOO-OSL-SVG | andreas97sas | TripReports | 17 | 14-07-2010 21:05 |