![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trip report SVG-OSL-LIS-OSL-SVG
Har snekret sammen en tripreport etter beste evne / hukommelsen, men jeg tror det skal bli intressant lesning uansett. Denne turen var et resultat av mye frem og tilbake. Opprinnelig hadde vi ikke tenkt oss på ferie i løpet av sommeren, da det er en del som skulle pusses opp og renoveres både inne og på utsiden. Skulle de bli ferie, var det hytta som skulle benyttes som feriedestinasjon. Skulle det bli aktuelt med en ferie, måtte den bli relativt billig! Samme tanke, hadde et vennepar/famile, så det ble til at vi sjekket destinasjoner som Danmark og Sverige. Undertegnede var ikke gira på en bilferie akkurat, så jeg fokuserte på noen alternativer. Ønsket var å få seg litt sol og en mer stabil sommerferie med hensyn til været, samt slippe en lang kjøretur. Mange alternativer ble vurdert og sjekket. Charter var utelukket! Og etter mye om og men landet valget på Portugal. Ingen av oss hadde vært i Portugal før, så dette var et forslag som måtte undersøkes nøyere. Etter er par måneders diskusjon frem og tilbake, feriesøknader og diskusjon rundt hvilken type bolig vi skulle ha, og hvor, hadde prisen steget en god del. Men nå var valget tatt, så vi måtte bare stå løpet ut. I tillegg var det heller ikke ledige billetter via CPH på hjemreise som var det foretrukne valget mht til ny innsjekking av bagasje i Oslo. Turen ble bestilt i begynnelsen av Mars, på henholdsvis TAP sine sider og på Wideroe.no siden vi ikke kunne bestille billetter til mer enn 9 personer om gangen, og at prisene ble vesentlig dyrere enn det vi hadde funnet på siste sjekk
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 06-08-2011 at 22:32. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG-OSL-LIS & LIS-CPH-SVG med TAP og SAS! | chrSVGa380 | TripReports | 10 | 29-07-2011 22:42 |
Trip-Report SVG-CPH-FRA-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 16 | 22-06-2011 09:53 |
Forhåndsmelding av TRIP REPORT OSL-ARN-OSL | LN-RRE | TripReports | 36 | 07-05-2011 09:22 |
En liten trip-report SVG-BGO-SOG/FDE – SOG-BGO-SVG | sirpjalle | TripReports | 10 | 16-09-2010 21:39 |