![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Klokka var satt til 03.40 og 03.45 var jeg oppe! Jeg syklet til Helsfyr hvor bussen gikk 04.20. 4.53 tok jeg det første bildet for dagen(morgenen) Jeg tok noen bilder før jeg syklet til vollen. Der fikk jeg med meg blandt annet, DHL,Jettime Thomas Cook a330 og masse mer!
Jeg lar bildene prate for seg selv! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vinden snudde brått og UPS avbrøt landingen og byttet side. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det kommer mye mer . . . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei baselutvann.
Dette ver meget bra bilder, særlig nr 4 og 6. Du må være ivrig? Stå opp så tidlig men det ble meget bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fortsettelse
![]() ![]() ![]() ![]() DEN ER VAKKER! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Resten kommer snart |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enda mer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Til slutt noen nærbilder av LN-TUI en 737-700 fra Sas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takk for meg. Håper dere liker bildene! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Herlige bilder, likte spesielt godt bildene av Airbus 330 til Thomas Cook. Vakker fugl. Skal ut å fly med en av Thomas Cook sine Airbus 330 til Tyrkia i sommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange fine bilder her!
![]()
![]() |
#7 |
pr0
|
![]()
Pent, fikk du med avgangen til Sun Express? Har du evt. fler bilder av dette flyet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott flott!
![]() Beundrer viljstyrken din til å reise så tidlig, men belønningen er jo cargo-fugler og charteravgangene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mege bra serie. Virkelig godt jobbet
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ja, her går det rimelig fort fremover. Du har virkelig stått på, og du har jaggu meg kommet deg også. Stå på videre, dette er artig.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var flott. Og hatten av for innsatsviljen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk. Da ser det faktisk ut at jeg tar sammen turen opp på søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Siste bildet i første serie var det beste jeg har sett av deg marius! du kommer deg for hver sørens gang du er oppe der, du!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pene bilder av morgenfulene!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotteråret 2016 - OBS! Mange bilder | sirpjalle | Bilder & foto | 18 | 28-12-2016 07:14 |
Vår og sommer 2010 (OBS:Mange bilder) | Novair | Bilder & foto | 12 | 27-08-2010 22:50 |
Fridag = ENGM OBS! mange bilder | baselutvann | Bilder & foto | 9 | 02-05-2010 08:04 |
En fredag på Flyvergrillen (OBS! Mange bilder) | flyKSU | Bilder & foto | 25 | 01-08-2008 14:41 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |