![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Selv om jeg hadde bursdag igår, så ble det noen timer på vollen igår sammen med en kompis som prøvde spotting for første gang.
Varierende skyer som ga noen bra effekter, men nok snakk og over til bildene. Kommentarer under bilde evnt. Airbus 330. ![]() Dagens første overraskelse var denne, Atlantic Airlines. ![]() LN-KKE går fortsatt uten noe særlig Logo på seg ennå.... ![]() Luftwaffe var også innom en tur, her avgangen. ![]() SAS LN-RRF, nydelig med Winglets. ![]() Icejet med sin Dornier, dro rett til GA. ![]() Sterling ville også vise seg med Winglets idag, her ved OY-MRH ![]() Air France med en liten babybuss, vakkert og rimelig ren faktisk.... ![]() SAS er ikke dårlige, her med LN-RRE. ![]() Og Icelandair følger opp med sine Winglets. ![]() Jettime på final. ![]() LN-RRL SKULLE hatt Winglets, men det drøyer. Vi gleder oss :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Rett og slett nydelig....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
DEL 2....
![]() TAP Portugal med sine flotte farger, og her sliter vi litt med vind ja... ![]() SAS med sin nydelige A319. ![]() ![]() Primera. ![]() Novair. ![]() Finnair med buss idag. ![]() Dagens overraskelse nr 2 er denne AN-26 fra Hungarian Air Force. ![]() KLM Cityhopper som er ren faktisk... ![]() Danish Air Transport. ![]() SAS med LN-RRB og Winglets... ![]() Til slutt CSA på final. Håper de falt ismak. Takk for meg for denne gang. Airbus 330. Last edited by Airbus 330; 01-07-2008 at 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder dette ! Får gratulere med dagen (i går) i samme slengen da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjempebra bilder Airbus. Takker imidlertid for en flott tur med deg på OSL igår. Samt en hilsen til alle i dette forum for mange flotte bilder og tråder.
Er som sagt skikkelig newbie på dette spotting området, derav mitt nick ![]() ![]() Bilder fra meg kommer etter neste spottetur istedenfor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Utrolig flotte bilder du leverer! Hva slags utstyr er det du bruker?
<a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Terje+Aalrust&sort _order=views">Mine bilder på airliners.net</a> <a href="http://terjeaalrust.blogspot.com/">Fotobloggen</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det er så vakkert, så vakkert!
Merker forresten at selv om Orion er basert på Electra med modifikasjoner, har Electraen på det første bildet samme propeller, eller propellform, som Hercules C-130H. -Mulig det er for hurtigere akselerasjon og at Orion-type propeller med avrundet tupp er ment til høyere maksfart i stedet?
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
T |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Shitt pomfritt! Man blir målløs!! Dette var bare helt
vannvittig, gratulerer med vel overstått - tar av meg hatten for disse bildene!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er kort tid før RDO reiser ned til Preveza og henter meg!
![]() ![]() Flotte bilder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kvaliteten er pervers bra! Jeg synes dog du croppet disse bildene litt vel tight
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lekkert! Flott Jan-Kåre
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flotte bilder, Jan-Kare!!! Veldig mange spennende fly og bra måte å feire bursdag på, har prøvd det samme, jeg
![]() ![]() Men mest: Gratulerer med gårsdagen!!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Virkelig en knallbra serie Jan-Kåre. Det er gøy å se slike maskiner som Electra'en i luften enda.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Supre bilder, enig med croppinga, men det visste du vel allerede.
![]() Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder fra OSL juni 2011 | LCH78 | Bilder & foto | 3 | 02-06-2015 07:41 |
Bilder fra ZRH 02JUN13 (Mange Bilder) | LN-KRF | Bilder & foto | 10 | 10-06-2013 23:31 |
Mine bilder fra Bodø air show. Mange bilder! | petru26 | Bilder & foto | 11 | 22-06-2012 19:13 |
Osl 18 juni. OBS! ALT FOR MANGE BILDER! | baselutvann | Bilder & foto | 15 | 05-09-2010 20:18 |
enda flere bilder fra OSL.. *mange* | petru26 | Flyforum | 21 | 14-03-2007 10:32 |