![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fridagen ble jo selvfølgelig brukt på OSL. Sto opp klokken 6 og dro hjemme i fra klokken kvart på 7. Halv 8 sto jeg ute på OSL. Flere av bildene er litt for mye redigerte, dette er tross alt de første redigerte bildene jeg legger ut her. Beklager at det er så mange.
Eventuelle kommentarer over bilde. I det jeg kommer ut på plan 2 ute, lander thai! ikke det beste bilde siden det er tatt gjennom glasset. ![]() På fjernpark sto det en Continental med motorproblemer: ![]() Sas 737 ![]() ![]() Hadde med meg Longboard så jeg kom meg bort til plattformen for egen maskin. På veien møtte jeg en Avro ![]() En 737 ![]() og enda en gris ![]() jammen kom ikke en til ![]() Fine lys eller hva ? ![]() Denne bilen kom kjørende i rundkjøringa ![]() ![]() GA terminalen ![]() En ivrig spotter ![]() ![]() Så plattformen Alle spottere må ha noe godt å drikke ![]() ![]() Sas ![]() Malmö ![]() Swiss ![]() Fortsettelse følger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange bra bilder.
På de første når du tar bilder gjennom et vindu så hadde det kanskje hjulpet å brukt et polariseringsfilter, med litt justering så slipper du mye refleksjon på vinduet ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
To ganger Cimber :
![]() ![]() En veldig spesiell take off! dro mot venstre med en gang så den kom rett over meg. ![]() Posten var også på plass ![]() Så noen landinger og take off'er ved Flysamlingen Air Baltic ![]() Sas ![]() ![]() Brussels ![]() Fra vulkanøyen ble TF-FIN sendt ![]() Så bar turen tilbake til plattformen, og gjett om jeg fikk meg en overaskelse. Først en F-16 lowpass. ![]() Også en russer som fraktet biler til den russiske presidentens besøk ![]() Så noen Airbuser ![]() ![]() Continental ![]() Thai 340-500 ![]() Hercules ![]() Tittentei du bak gjerdet ![]() Fortsettelse følger Last edited by baselutvann; 30-04-2010 at 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så møtte jeg ENGM 911 og vi dro til motsatt bane.
Der møtte vi på Blue 1 ![]() Etter det dro vi til O1 L hvor innflyvningen var ![]() ![]() ![]() ![]() Jammen fikk jeg ikke vær med opp i TWR i dag også Parking ![]() Utland ![]() Air Cairo ![]() Godt brukt lysstolpe byttes i tannbørste ![]() Avslutter med min favoritt ![]() Kritikk og Ros settes pris på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du brukte vertfall fridagen riktig.. Fine bilder
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bildene var bra de, men som du sier selv noe overredigerte. Men det er prøving og feiling man lærer av, så her er det bare å stå på og eksprimentere.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
takk
![]() fyllepåmedtekst |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder! Litt mye farge på dem i hvertfall, men ellers fine!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bileter!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder... Jeg satt på plattformen ved SAS Museet ved 07:15 tiden - på min morgenrunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotteråret 2016 - OBS! Mange bilder | sirpjalle | Bilder & foto | 18 | 28-12-2016 07:14 |
Osl 18 juni. OBS! ALT FOR MANGE BILDER! | baselutvann | Bilder & foto | 15 | 05-09-2010 20:18 |
Vår og sommer 2010 (OBS:Mange bilder) | Novair | Bilder & foto | 12 | 27-08-2010 22:50 |
En fredag på Flyvergrillen (OBS! Mange bilder) | flyKSU | Bilder & foto | 25 | 01-08-2008 14:41 |
AN-2 på Haga International Airport (OBS! MANGE bilder) | Madman | Bilder & foto | 2 | 05-06-2008 01:09 |