![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 819
|
![]()
http://news.yahoo.com/news?tmpl=stor...how_qatar_dc_1
Ikke akkurat småtterier når gutta der i regionen åpner sjekkheftet! Mvh Haavig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Her er A350 i Qatar-fargene. Dette blir bra!
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Ehh,er vel ikke så voldsomt stor forskjell på A350 og A330 de flyr nå,ihvertfall ikke utvendig,så illustrasjonsbildet her kunne like godt vært en 330
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,416
|
![]()
Ja - hva blir de store forskjellene mellom dagens A330 og A350?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 588
|
![]()
Skal vi se folkens
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,416
|
![]()
Meget bra oversikt... Takk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Så spørs det hva SAS velger etterhvert da,A350 eller B787?Vet ikke hvor "liten"den minste 350 blir,men 787 får man vel ned til i ca 220 seter,så for Norges del og intercontinentale ruter så er vel den det beste valget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
SAS har jo forsøkt å slå kloa i etpar A332 for nye ruter på kort leasing, men det har ikke vært så enkelt. Og i og med at de allerede har A333, kan begge varianter sånn sett være aktuelle.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 588
|
![]()
Stemmer
![]() ![]() Her er flere ordre... også igjen på A350 ![]() http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=5219 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Med andre ord,B787 er det beste valget hvis vi ønsker intercontinentale ruter fra Oslo,ettersom den minste typen er like stor som B767.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
Men SAS har jo hatt en egen evne til å vingle som ei gammal heks på et dårlig trimmet kosteskaft når de har drevet flåteplanlegging, så jeg blir ikke overrasket hvis de dukker opp med 787 i stedet. ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Qatar - A350 vs B787 | fuglern | Småprat | 13 | 12-10-2017 20:55 |
Qatar Cargo med 777 på OSL? | Giama3 | Flyforum | 1 | 01-02-2015 11:38 |
Store planer for SVG | DY_ENZV | Småprat | 9 | 12-11-2011 16:02 |
Thomson med store planer for 787 | LN-MOW | Flyforum | 2 | 06-08-2010 19:40 |
AirUnion har store planer | CK | Flyforum | 0 | 26-02-2007 09:35 |