![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har akkurat via BA sine nettsider booket meg en billett i september fra Madrid til London med BA.
Der dukket det opp noen artige prisforskjeller. Billigste oppnålige pris var til London City til den nette sum av € 83, noe som passer lommeboken godt, og som også var perfekt i forhold til ønsket tidspunkt. Neste mulige pris koster €894, noe som gjelder for alle flyvninger til Heathrow. Dette er da latterlig store forskjeller. Nå ser det ut som om det bare går an å booke businessbilletter til LHR, mens de to avgangene til LCY selges som economy. LCY-avgangene opereres jo riktignok av BA Cityflier, men i min naivitet trodde jeg at City-markedet mest var beregnet på forretningsreisende og ville derfor regnet med at billetter hit skulle være de dyreste. Men, men - bra deal for meg. Nest billigste alternativ ser ut til å være Air Europa til LGW, tett etterfulgt av SK via CPH til en drøy 1000-lapp! Disse flyprisene er merkelige saker ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med fartsrekord over Atlanteren (NYC-LON) | Michael | Flyforum | 31 | 04-03-2020 20:27 |
Er EuroBonus dyrt eller Dividend Miles billig? | Peppep | Reiseforum | 13 | 11-01-2013 20:01 |
Norwegian, billig ut, dyrt hjem. | C-klasse | Reiseforum | 20 | 25-08-2010 12:16 |
Dyrt å fly billig | EB | Flyforum | 28 | 11-07-2007 20:12 |
Dyrt med billigfly | Trety | Flyforum | 21 | 11-03-2007 07:46 |